Gå til innhold

Hvilke desse "skjekketriksene" funker! KVINNER!

Anbefalte innlegg

Hvis dette hadde skjedd ute så hadde jeg tenkt: fyfaen, for en talentløs sjekker og ikke viet han en kalori oppmerksomhet.

Forøvrig knuller jeg ikke når jeg fester. Det er mange år siden jeg lærte at sex og alkohol ikke hører sammen. De fleste menn er elendige elskere i fylla (ja, jeg har prøvd dem alle).

Hadde en fyr kommet med samme frasen mellom hyllene på en bokhandel, hadde det blitt no annet. Men blitt med han hjem? Nei, SÅ sjarmerende var det tross alt ikke - og SÅ kåt blir jeg sjelden når jeg er ute å handler bøker ...

Fortsetter under...

Hehe, da er vi enig. Har jeg forresten sagt at Rune Rudberg er en kjempeløgner? Egentlig har han bare pult 5-6 stykker...

Var det det han sa til deg når dere feide?

Og du gikk på den?

Naive tufsa... Han har sikkert sagt det til 2000 andre også! :)

Var det det han sa til deg når dere feide?

Og du gikk på den?

Naive tufsa... Han har sikkert sagt det til 2000 andre også! :)

Tror du virkelig den ekle typen har klart å få seg 2000 damer? Jaja, han har jo hatt sin tid i Drammen, vet jeg, men det var FØR jeg flyttet dit!!! ;-P

Tror du virkelig den ekle typen har klart å få seg 2000 damer? Jaja, han har jo hatt sin tid i Drammen, vet jeg, men det var FØR jeg flyttet dit!!! ;-P

Ja, jeg tror det.

Jeg har selv sett hvordan damene har flokket seg foran Jahn Teigen på en konsert, rundt Helge Hammelow på byen, og er det håp for dem er det garantert det for Rudberg også.

Annonse

Ja, jeg tror det.

Jeg har selv sett hvordan damene har flokket seg foran Jahn Teigen på en konsert, rundt Helge Hammelow på byen, og er det håp for dem er det garantert det for Rudberg også.

Og du da? Er det noen som flokker seg rundt deg på puben i Asker? *s*

tigertrollet

Hvis dette hadde skjedd ute så hadde jeg tenkt: fyfaen, for en talentløs sjekker og ikke viet han en kalori oppmerksomhet.

Forøvrig knuller jeg ikke når jeg fester. Det er mange år siden jeg lærte at sex og alkohol ikke hører sammen. De fleste menn er elendige elskere i fylla (ja, jeg har prøvd dem alle).

Hadde en fyr kommet med samme frasen mellom hyllene på en bokhandel, hadde det blitt no annet. Men blitt med han hjem? Nei, SÅ sjarmerende var det tross alt ikke - og SÅ kåt blir jeg sjelden når jeg er ute å handler bøker ...

Men over grønnsaksdisken på RIMI? Mellom agurkene og stangsellerien funker vel sånne triks? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...