Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Her kommer en liten oppdatering fra meg som er i lykkelige omstendigheter etter 6 år med prøving og 4 prøverørsforsøk.

Ja, det har faktisk lykkes for oss. For de som ikke kjenner meg, så er jeg nå i uke 13 og alt står bare bra til. Vi trodde sjansen vår var = ca. 10% for å lykkes, og optimismen var ikke stor når vi skulle inn til vårt 4.forsøk. Vi tok det i Porsgrunn hos Dr. Khan........og den satt!!

Ikke vet jeg hvilken "mixtur" han brukte, men det var i alle fall den rette "blandingen" for oss.

Jeg vil bare at alle skal få troen på at dere faktisk kan lykkes, selv om prognosene er dårlige. Jeg har også flere venninner som har vært igjennom det samme som meg, og etter mye slit og tårer ser det ut for at det skal lykkes for 4 av de 5......til slutt!!

.......DET er jo bra!!

Alle har vel forskjellige utg.pkt for å bli gravid, men ikke gi opp dere før kroppen og sinnet selv sier i fra.

Håper det lykkes for mange her inne.............!!

Ønsker dere alt godt!!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102014-det-kan-faktisk-skje-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

3-ivf-barnsmor

Hei smia.

Kjempeflott!! Det var virkelig artig å høre, selv om jeg ikke kjenner deg, så føler jeg med dere alle. Jeg har også fått meget god hjelp av vår kjære Kahn. Sitter i dag med 3 kjekke gutter (de har nå blitt 10 og 7 år (tvillinger på 7,5 år) - etter å ha strevd i syv år - ble vi belønnet med tre barn, tenk det. Vi lyktes på første prøverørsforsøk begge gangene.

Håper det går bra med deg også.

Hvem er Khan?En heksedoktor? :)

Og hvilken mikstur ga han deg?

Dr. Kahn er legen som startet med IVF i Norge. Tidligere overlege i Trondheim og har nå startet opp Fertilitetsklinikken SØR i Porsgrunn og absolutt ingen heksedoktor. Men, ut fra resultatene fra klinikken, kanskje et lite mirakel ;-)

Gjest vintersol

Gratulerer så meget !!!!!!!

Krysser alt jeg har for at det fortsetter å gå bra.

Jeg skal starte med mitt 6. forsøk om ca. 4 uker på RH etter 2 neg. forsøk i naturlig syklus på RK i vinter.

Jeg har faktisk tenkt på å reise til Porsgrunn, men det er enda lengre å kjøre for oss enn RH (23 mil), så jeg vet ikke om vi orker.

Men skulle det forsøket nå ikke klaffe, kan vi jo tenke litt mer på det.

Jeg håper jeg kan komme etter ganske snart!

Lykke til med svangerskapet!

Mvh

• 4 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...