mulla Skrevet 20. november 2000 Del Skrevet 20. november 2000 Går det an å ha både sopp og BV samtidig? Jeg har påvist candida i kroppen+sopp i hodebunnen, og en intens kløe i underlivet som blir bedre når jeg bruker canesten, så jeg regner med jeg har sopp der også. Men jeg har aldri hatt hvit klumpete utflod, bare utflod som lukter "do"-lukt(grusom lukt)Hva bør behandles først, dette har jeg vært plaget med i ovet et år? mulla 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mulla Skrevet 20. november 2000 Forfatter Del Skrevet 20. november 2000 Går det an å ha både sopp og BV samtidig? Jeg har påvist candida i kroppen+sopp i hodebunnen, og en intens kløe i underlivet som blir bedre når jeg bruker canesten, så jeg regner med jeg har sopp der også. Men jeg har aldri hatt hvit klumpete utflod, bare utflod som lukter "do"-lukt(grusom lukt)Hva bør behandles først, dette har jeg vært plaget med i ovet et år? mulla 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. november 2000 Del Skrevet 22. november 2000 Det er meget uvanlig (kanskje umulig ?) for miljøet for de to tilstander er så forskjellig. Kløe tyder på sopp, men det lukter sjelden. Du bør absolutt gå til lege for en sjekk. Midler for BV er på resept. Hva mener du forresten med candida i kroppen og sopp i hodebunnen? Candida er en form for sopp, men kan du ha det i hodebunnen ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. november 2000 Del Skrevet 22. november 2000 Det er meget uvanlig (kanskje umulig ?) for miljøet for de to tilstander er så forskjellig. Kløe tyder på sopp, men det lukter sjelden. Du bør absolutt gå til lege for en sjekk. Midler for BV er på resept. Hva mener du forresten med candida i kroppen og sopp i hodebunnen? Candida er en form for sopp, men kan du ha det i hodebunnen ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.