Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva hadde det med neglefil i munnen å gjøre?? På begge to?

*Venter på en forklaring*

Ehhh, du har kanskje fått med deg noe om mitt "minstemål"?

Tigertrollet hadde målt neglfilen sin, men hvorfor vi begge hadde den i munnen, prøver jeg jo å finne ut av nå...

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

18

• tigertrollet

14

• Ulv I Faarikaal

3

• Amiga

2

Mest aktive i denne tråden

Åh ja.... may I refresh your memory, baby?

*smiler fandenivoldsk*

Neeeei, du trenger ikke.

Jeg husker faktisk det meste. Men at jeg skulle drive og blande meg i ting jeg ikke hadde noe med, er litt småflaut...

-Men jeg gjør det gjerne igjen! *gliser*

Gjest Aina E

Tigertrollet hadde målt neglfilen sin, men hvorfor vi begge hadde den i munnen, prøver jeg jo å finne ut av nå...

"Ehhh, du har kanskje fått med deg noe om mitt "minstemål"?"

- Actually not... Er det noe jeg burde ha sett?

"Tigertrollet hadde målt neglfilen sin, men hvorfor vi begge hadde den i munnen..."

- Aha, det forklarer jo saken. Neglfil er digg. Jeg venter fortsatt på resten.

Jeg tillater meg å se x-files mens jeg venter. (To be continued...)

Annonse

tigertrollet

Neeeei, du trenger ikke.

Jeg husker faktisk det meste. Men at jeg skulle drive og blande meg i ting jeg ikke hadde noe med, er litt småflaut...

-Men jeg gjør det gjerne igjen! *gliser*

Småflau? Jeg hadde fyllaangst i to dager! *flirer*

tigertrollet

Du gjorde jo ikke noe spesielt?! Hvertfall ikke de timene jeg var med... Fikk venninna di han høye, kjekke fyren, forresten?

Han som du sjekket opp i baren for henne? *blunker*

Nei, hun gjorde ikke det..Kan ta resten en annen gang. Alt egner seg ikke selv på seksualitets forumet..*s*

Han som du sjekket opp i baren for henne? *blunker*

Nei, hun gjorde ikke det..Kan ta resten en annen gang. Alt egner seg ikke selv på seksualitets forumet..*s*

Hehe, tenkte for en stund siden å flytte oss over på meldinger, men så køyet SDD. Og det tror jeg at jeg skal gjøre snart også... :-)

tigertrollet

*gapskratter*

Må du forklare deg, flyfilla? Vi skulle jo bare vise den fram for gutta på andre siden av bordet. Hvorfor vi puttet den i munnen var vel for å simulere en pikk. Men jeg har vel tilgode å komme over en pikk man kan suge i to ender..*s*

tigertrollet

Hehe, tenkte for en stund siden å flytte oss over på meldinger, men så køyet SDD. Og det tror jeg at jeg skal gjøre snart også... :-)

Ja, det er nok ikke så dumt. Jeg har vært flink i lange tider..helt til du kom, di urokråke:)

*gapskratter*

Må du forklare deg, flyfilla? Vi skulle jo bare vise den fram for gutta på andre siden av bordet. Hvorfor vi puttet den i munnen var vel for å simulere en pikk. Men jeg har vel tilgode å komme over en pikk man kan suge i to ender..*s*

Hehe, det hadde vel vært noe for deg det, tenker jeg. :-D

Annonse

tigertrollet

Er litt skuffet over manglende trådherping fra din side i det siste. :-)

Ja, jeg er en prektig jente vettu..*hinter om søndagsskolekomplimenter*

Vi får ta en tur til på byen, tufsa. Men da får du holde ut liiiitt lenger da;-)

Ja, jeg er en prektig jente vettu..*hinter om søndagsskolekomplimenter*

Vi får ta en tur til på byen, tufsa. Men da får du holde ut liiiitt lenger da;-)

Jeg tar gjerne en tur ut. Men da blir det jentetur, og da holder jeg ut kjempeleeeeenge!!

*gliser*

Lørdag? *ler*

tigertrollet

Hehe, det hadde vel vært noe for deg det, tenker jeg. :-D

Nei, det har man dobbeldildoer til...

http://www.cupido.no/shop/vare_detaljer.lasso?varenr=15058&avdeling=57

;-)

Men ordentlige pikker er bedre å suge på. Jaffal enn disse vibratorene. Man blir litt nummen i kjeften kan man si;)

Nei, det har man dobbeldildoer til...

http://www.cupido.no/shop/vare_detaljer.lasso?varenr=15058&avdeling=57

;-)

Men ordentlige pikker er bedre å suge på. Jaffal enn disse vibratorene. Man blir litt nummen i kjeften kan man si;)

Hehe, tennene dine er vel løse...? :-)

tigertrollet

Jeg tar gjerne en tur ut. Men da blir det jentetur, og da holder jeg ut kjempeleeeeenge!!

*gliser*

Lørdag? *ler*

Kan ikke lørdag. Eller dvs jeg kan lørdag, men ikke søndag morgen..og hvis jeg som sist gang våkner opp fullt påkledd med skoene pent parkert ved senga.. så er ikke det å friste..*flirer*

Neste fredag?? :)

Kan ikke lørdag. Eller dvs jeg kan lørdag, men ikke søndag morgen..og hvis jeg som sist gang våkner opp fullt påkledd med skoene pent parkert ved senga.. så er ikke det å friste..*flirer*

Neste fredag?? :)

Det ser ut til at neste fredag går bra. Men hva med onsdag, heller? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...