Gå til innhold

Større brød med piller, det må jeg prøve, sikkert like effektivt som slankesåle?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

In a recent survey, 67% of all women admitted that they are unhappy with their partner's penis_size.

Finally!! A medical_breakthrough in science has enabled a team of doctors and sex experts to create a pill that is designed to enlarge the male_penis by length and width. Our tests show that out of 1,500 test subjects, the average_gain after 4 months on VP-RX was 3.02 Inches! Amazing, Permanent results that will last.

- Feel better about yourself

- Improve your sex life

- Please your lover

Try it today at no risk

We guarantee results to the fact that We offer a 100% refund policy if you happen to not be satisfied with our product.

Fortsetter under...

Dette hørtes lovende ut. Baserer seg på forskning og alt!

Verdt et forsøk, ja!

Men slankesåle.. hvor får jeg tak i det?

Skal de være i skoen og massere bort fettet mitt på kroppen gjennom intens stimulering av fotsonene?

Ulv I Faarikaal

Dette hørtes lovende ut. Baserer seg på forskning og alt!

Verdt et forsøk, ja!

Men slankesåle.. hvor får jeg tak i det?

Skal de være i skoen og massere bort fettet mitt på kroppen gjennom intens stimulering av fotsonene?

Har du ikke hørt om slankesåle ? Et revolusjonerende produkt til kr 300 pr såle. Med de skal du gå i to timer hver dag og spise grønnsaker i stedet for brød og poteter. Blir du ikke 2 kg slankere etter 5 år, får du pengene tilbake. Hvis det ikke virker har vi sikkert et annet produkt du kan kjøpe og prøve.

Ulv I Faarikaal

Jah! Og eg slo nettopp til på eit kjempetilbod som eg fekk på mail frå kona til Mobutu Seso Seko. No blir eg rik!

Gi pengene dine til meg så får du kanskje halvparten tilbake om et år eller noe sånt ?

Damen er vel ikke fra Nigeria ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...