Gå til innhold

Fradrag på skatten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du nå i hvert fall prøve. Argumenter grundig og legg ved alle kvitteringer og trekk fra på særfradrag for store sykdomsutgifter. Dersom du ikke får det igjennom så må du klage og så kan du faktisk klage enda en gang :o)

Jeg har lyst å prøve dette, men hva med alle kvitteringene - skal ikke de inn til trygdekontoret når en er kommet opp i 18000? En får vel ikke kvitteringene tilbake fra skatteetaten, tror du det er nok med kopi av kvitteringene?

Jeg har lyst å prøve dette, men hva med alle kvitteringene - skal ikke de inn til trygdekontoret når en er kommet opp i 18000? En får vel ikke kvitteringene tilbake fra skatteetaten, tror du det er nok med kopi av kvitteringene?

Lag et ryddig oppsett over de utgiftene du har hatt, og legg ved kopi av kvitteringer. Det holder i massevis.

Lykke til !

Det holder med kopier. Men du kan jo ikke trekke fra de utgiftene som trygdekontoret betaler, bare det som kommer utennom. Så det er vel bare de 18 000 du kan trekke fra.

Forsto jeg riktig nå eller misforsto jeg :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...