Gå til innhold

Kan onani utsette mens?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tigertrollet

Jo, puling hjelper hvis du ikke bruker kondom...

:-P

Hehe, jeg puler stort sett uten kondom for tiden, men avvæpner rumpetrollene underveis med andre ting;-P Men hadde onani hjulpet så hadde jeg ikke hatt mens.. Enn du da, flyfilla? *blafrer med øyevippene*

tigertrollet

Eg for min del har hatt nettopp motsatt inntrykk.. At mensen gjerne kjem et par daga før som følge av hyppig onani..

Dessuten at han blir kraftigare, med meir kortvarig dersom du fortsett gjennom menstruasjonsperioden.. I dusjen sjølvsagt.. ;p

Men hvis du onanerer første dag mensen kan smertene bli mindre har jeg erfart. Men det har nok med muskelsavspenninger:)

Annonse

Hehe, jeg puler stort sett uten kondom for tiden, men avvæpner rumpetrollene underveis med andre ting;-P Men hadde onani hjulpet så hadde jeg ikke hatt mens.. Enn du da, flyfilla? *blafrer med øyevippene*

Hadde ikke vært rare forskjellen hos meg, gitt...

:-P

tigertrollet

Ja, fingre, dusj og mobiltelefon. Vil du ringe meg og legge på mange ganger? ;-P

Selvsagt. Jeg har liksom ingenting å gjøre i kveld...

Den er vanntett regner jeg med? Du får passe på sånn at du ikke havner på legevakta med Nokiaen opp i dåsa;-)

*ser for seg røntgenbildet og ler*

Selvsagt. Jeg har liksom ingenting å gjøre i kveld...

Den er vanntett regner jeg med? Du får passe på sånn at du ikke havner på legevakta med Nokiaen opp i dåsa;-)

*ser for seg røntgenbildet og ler*

Jeg vet ikke helt hvordan det funker. Regnet med å få noen brukbart gode råd fra deg, siden du kom med forslaget... *smiler uskyldig*

tigertrollet

Jeg vet ikke helt hvordan det funker. Regnet med å få noen brukbart gode råd fra deg, siden du kom med forslaget... *smiler uskyldig*

Ja, erru gærn. Bare spør du, lille venn.. Jeg regner med at du som er så størrelsesfiksert har den største mobilen som er på markedet..

Sakset fra Erotikknett.no:

"I motsetning til hva mange tror, så øker sexlysten om du onanerer mye. En person som onanerer daglig har mer lyst på litt sengekos med sin partner enn en som ikke onanerer. Husk det neste gang du får lyst til å kose deg litt på egenhånd, det er ingen vits i å spare.."

*blunker*

Ja, erru gærn. Bare spør du, lille venn.. Jeg regner med at du som er så størrelsesfiksert har den største mobilen som er på markedet..

Sakset fra Erotikknett.no:

"I motsetning til hva mange tror, så øker sexlysten om du onanerer mye. En person som onanerer daglig har mer lyst på litt sengekos med sin partner enn en som ikke onanerer. Husk det neste gang du får lyst til å kose deg litt på egenhånd, det er ingen vits i å spare.."

*blunker*

Jeg har ikke den største mobilen, for det er ikke akkurat det jeg kjøpte den til.

Men jeg kjøper bestandig den største og hardeste agurken i butikken. *gliser*

Det er derfor du har så stor sexlyst, ja... ;-P

Annonse

tigertrollet

Jeg har ikke den største mobilen, for det er ikke akkurat det jeg kjøpte den til.

Men jeg kjøper bestandig den største og hardeste agurken i butikken. *gliser*

Det er derfor du har så stor sexlyst, ja... ;-P

Ser deg for meg der du henger over grønnsaksdisken med et fårete glis..;o))

Ingen hemmlighet at hyppig (god!)sex gir økt sexlyst og at hyppig onanering gir eh..økt sexlyst..*flirer* Ond sirkel det der!

Ser deg for meg der du henger over grønnsaksdisken med et fårete glis..;o))

Ingen hemmlighet at hyppig (god!)sex gir økt sexlyst og at hyppig onanering gir eh..økt sexlyst..*flirer* Ond sirkel det der!

Å klemme på agurkene mens man smiler lurt er vel et bra sjekketriks...? *s*

Putter ikke du alt i munnen da, tufsa? Det skaffer deg nok mannfolk -selv på RIMI..*s*

Ja, jeg tester selvsagt om agurken er stor nok, og da må den jo innom munnen. *s*

-Og så var det jo lengden, da.

Der pleier jeg å holde den inntil underarmen, det er akkurat 20 cm... *gliser*

tigertrollet

Ja, jeg tester selvsagt om agurken er stor nok, og da må den jo innom munnen. *s*

-Og så var det jo lengden, da.

Der pleier jeg å holde den inntil underarmen, det er akkurat 20 cm... *gliser*

*flirer høyt*

20cm nå? Du er ikke snau... Du har vel livmora opp under armene nå da?? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...