Gå til innhold

Nå er det lenge siden det har vært en god sexfortelling her..

Anbefalte innlegg

...derfor tenkte jeg at jeg skulle oppfordre Dolerne til å bidra med en.

Her kommer min:

Det var lørdag aften, conemor og undertegnede hadde fått barna i seng og delt en flaske pilsenerøl til fiskegratengen. For å sette oss i stemning hadde jeg kastet et rødt håndkle over lampeskjermen og sammen med det flimrende lystet fra tv-progremmet Fakta på Lørdag ble det nesten som flakkingen fra en peis. Slik romantikk gjør som kjent underverker med mors lyst, og programmet var akkurat ferdig, da cona sa:- Da er vel tiden inne?

Jeg var ikke sen med å svare bifallende, og vi gikk opp trappen til soveværelset. Siden vi er godt innkjørt og utfyller hverandre godt i vårt ekteskapelige samliv, så hadde vi latt lyset være av på soveværelset (dessuten er strømprisene så høye om dagen), slik at vi slipper å kaste bort tiden med å slå det av. Lidenskapen var til å ta og føle på, og som to utålmodige tenåringer hadde vi ikke tid til å ta klærne av en gang; mor trakk bare trusen av det benet og brettet skjørtet pent opp- og det til tross for krøllfaren!!, mens jeg rakk akkurat å rive av meg buksene og dra ned trusene til sokkene før conemor ikke klarte å styre seg.

Hun la seg forførende tilbake i hennes seng, siden den knirker mindre enn min og står nærmest døren, og nærmest stønnet frem: Ja, ja vi får vel få det unnagjordt denne uken og..

En slik oppfordring lar ikke denne Mannen gå upåaktet hen, og etter å ha smurt den godt inn med spytt, gled kjærlighetsstaven min inn i hennes grotte. Det tar alltid litt tid og går litt tregt i begynnelsen, men etter et par forsiktige beveglser der jeg presser på litt skikkelig, pleier det å gå litt bedre. Hun klynker i alle fall, så jeg vet jeg gjør det riktig, som den støveren jeg er...

Ja, resten må jeg i anstendighetens navn overlate til leserens erotiske fantasi, men jeg kan si så meget at vi begge gleder oss etterpå til å slappe av med en kopp kaffe og krumkaker til kveldsnytt som kommer rett etter Fakta på Lørdag.

Hvem er nestemann ut?

Fortsetter under...

Meg selvfølgelig :)

Det var en fredag og jeg hadde nettopp sendt mine barn avgårde på helgetur. Jeg kjente den svake murringen i høyre kneskål, en følelse som alltid får meg til å tenke på den utrolige romantiske turen vi hadde til Italia i 1999, den gangen da vi gikk lange måneskinnsturer, elsket på stranden og fikk 1000 i bot for første gang, 2000 kr for andre vi ble tatt. Italia, de vuggende rytmene - musikken, båten på vannet ...

Jeg tok en ny bit av det ferske, nybakte brødet jeg hadde nylig hadde bakt til min kjære, mens jeg kjente på murringens intensitet ..... og startet med å fantasere.

Jeg ser han komme hjem fra jobb, frisk og opplagt, alltid velduftene, mens han opphissende slenger databag'en i kroken, river av seg skoene - og løper på do.

"nå må du vaske deg godt, kjære" roper jeg til min elskede, mens jeg forsiktig napper meg selv i øret.

"ja, pus, klart det pus"

Fis

Jeg henter det nybakte brødet som jeg har lagt all min lidenskap i å bake - det damper nesten mer enn meg selv. En utenforstående ville nok ha trodd at dette dreier seg om svette, men nei - jeg holder på å forgå av begjær og lyst og det eneste som kan hjelpe meg nå er at Always Ultra med en sinnsyk god sugeevne - eller min elskede.

Nå hører jeg døren gå opp, og jeg ser HAN stå der i døråpningen, med nyvaskede hender og skinnende anal. Han slikker seg rundt munnen, og spør om maten er klar.

"OM den er, sier jeg - klar som et egg"

Jeg kaster meg om halsen på han, ønsker han velkommen hjem til sin nyfriserte og lengtende kvinne. Jeg kysser han på høyre øye og på venstre øre, og vi kjenner at vi snart ikke klarer å vente lengre. Jeg vet jeg må beherske meg, han liker ikke at jeg går for fort frem, så jeg henter mat og sjokolademelk i kjøleskapet, mens jeg kaster lengselsfulle, stjålne blikk i hans retning.

"Kom hit og sett deg pus - på fanget mitt"

"Åja, jeg trodde aldri du skulle spørre"

Han snakker litt om dagen vår, mens vi forsiktig stryker hverandre over håret og alle kjønnsorganer som henger og slenger. Han er ikke så opptatt av min dag, men hva gjør det - han er MIN mann, så maskulin, så varm og så ......

"Kom, så går vi å legger oss" sier han og drar meg etter flettene opp trappen. Den svake murringen i kneet har gått over til en intens vibrering i leggen. Jeg vet hva som venter meg - og jeg kan nesten ikke vente.

Han river av meg klærne, kaster meg ned i sengen - og knepper opp buksesmekken.

"åå, så stor den er", sier jeg. Jeg vet jo at den er stor, jeg har jo sett den før, men min elskede liker at jeg skryter av den så ofte som jeg kan.

"Kom inn i prosjektet mitt - Ta frem 22 " din og kom inni meg - NÅ" skriker jeg, JEG KAN IKKE VENTE!!

Han lar seg ikke be to ganger, men kaster seg over meg, mens han river av meg det siste klesplagget med tennene.

"Å, ditt lille villdyr, peser han" mens vi ruller rundt i sengen jaktende på g-punktet i prosjektet mitt.

Jeg vrir på meg og legger meg bedre til rette, men nå er han ikke til å styre. Min kjære elskede har forvandlet seg til en brustig hund som kun har en ting i tankene, å bedekke. Han river meg ut av stillingen og bærer meg ned på kjøkkenbordet hvor han hardt og sosialisert tar meg med inni en verden fylt til randen av håp og tro og kjærlighet. At han ødelegger det nybakte brødet, kan jeg ikke tenke på nå, nå er jeg i hans makt. Naboen går forbi, men jeg er fanget. Verken skam eller sjenanse besitter meg nå, bare høflighet

Så jeg vinker selvfølgelig til naboen.

Mens takten økes og går raskere og raskere.

"JEG KOOOOOMMEEEEER" SIER HAN

"JEG GÅÅÅÅÅÅR" sier jeg

Også synker vi sammen, over brødet - mens vi velsigner hverandre og fred på jord.

Meg selvfølgelig :)

Det var en fredag og jeg hadde nettopp sendt mine barn avgårde på helgetur. Jeg kjente den svake murringen i høyre kneskål, en følelse som alltid får meg til å tenke på den utrolige romantiske turen vi hadde til Italia i 1999, den gangen da vi gikk lange måneskinnsturer, elsket på stranden og fikk 1000 i bot for første gang, 2000 kr for andre vi ble tatt. Italia, de vuggende rytmene - musikken, båten på vannet ...

Jeg tok en ny bit av det ferske, nybakte brødet jeg hadde nylig hadde bakt til min kjære, mens jeg kjente på murringens intensitet ..... og startet med å fantasere.

Jeg ser han komme hjem fra jobb, frisk og opplagt, alltid velduftene, mens han opphissende slenger databag'en i kroken, river av seg skoene - og løper på do.

"nå må du vaske deg godt, kjære" roper jeg til min elskede, mens jeg forsiktig napper meg selv i øret.

"ja, pus, klart det pus"

Fis

Jeg henter det nybakte brødet som jeg har lagt all min lidenskap i å bake - det damper nesten mer enn meg selv. En utenforstående ville nok ha trodd at dette dreier seg om svette, men nei - jeg holder på å forgå av begjær og lyst og det eneste som kan hjelpe meg nå er at Always Ultra med en sinnsyk god sugeevne - eller min elskede.

Nå hører jeg døren gå opp, og jeg ser HAN stå der i døråpningen, med nyvaskede hender og skinnende anal. Han slikker seg rundt munnen, og spør om maten er klar.

"OM den er, sier jeg - klar som et egg"

Jeg kaster meg om halsen på han, ønsker han velkommen hjem til sin nyfriserte og lengtende kvinne. Jeg kysser han på høyre øye og på venstre øre, og vi kjenner at vi snart ikke klarer å vente lengre. Jeg vet jeg må beherske meg, han liker ikke at jeg går for fort frem, så jeg henter mat og sjokolademelk i kjøleskapet, mens jeg kaster lengselsfulle, stjålne blikk i hans retning.

"Kom hit og sett deg pus - på fanget mitt"

"Åja, jeg trodde aldri du skulle spørre"

Han snakker litt om dagen vår, mens vi forsiktig stryker hverandre over håret og alle kjønnsorganer som henger og slenger. Han er ikke så opptatt av min dag, men hva gjør det - han er MIN mann, så maskulin, så varm og så ......

"Kom, så går vi å legger oss" sier han og drar meg etter flettene opp trappen. Den svake murringen i kneet har gått over til en intens vibrering i leggen. Jeg vet hva som venter meg - og jeg kan nesten ikke vente.

Han river av meg klærne, kaster meg ned i sengen - og knepper opp buksesmekken.

"åå, så stor den er", sier jeg. Jeg vet jo at den er stor, jeg har jo sett den før, men min elskede liker at jeg skryter av den så ofte som jeg kan.

"Kom inn i prosjektet mitt - Ta frem 22 " din og kom inni meg - NÅ" skriker jeg, JEG KAN IKKE VENTE!!

Han lar seg ikke be to ganger, men kaster seg over meg, mens han river av meg det siste klesplagget med tennene.

"Å, ditt lille villdyr, peser han" mens vi ruller rundt i sengen jaktende på g-punktet i prosjektet mitt.

Jeg vrir på meg og legger meg bedre til rette, men nå er han ikke til å styre. Min kjære elskede har forvandlet seg til en brustig hund som kun har en ting i tankene, å bedekke. Han river meg ut av stillingen og bærer meg ned på kjøkkenbordet hvor han hardt og sosialisert tar meg med inni en verden fylt til randen av håp og tro og kjærlighet. At han ødelegger det nybakte brødet, kan jeg ikke tenke på nå, nå er jeg i hans makt. Naboen går forbi, men jeg er fanget. Verken skam eller sjenanse besitter meg nå, bare høflighet

Så jeg vinker selvfølgelig til naboen.

Mens takten økes og går raskere og raskere.

"JEG KOOOOOMMEEEEER" SIER HAN

"JEG GÅÅÅÅÅÅR" sier jeg

Også synker vi sammen, over brødet - mens vi velsigner hverandre og fred på jord.

Etter å ha lest dette, tror jeg nesten dagen i dag får bli en "lillelørdag" når jeg kommer hjem i kveld!!!

Etter å ha lest dette, tror jeg nesten dagen i dag får bli en "lillelørdag" når jeg kommer hjem i kveld!!!

*hehe*

I kveld får vi variere litt - du ber cona bake brød - og jeg disker opp med krumkaker.

Å gud, for en dag det skal bli ;)

*hehe*

I kveld får vi variere litt - du ber cona bake brød - og jeg disker opp med krumkaker.

Å gud, for en dag det skal bli ;)

Brødet står og hever. Dette blir nok helt vilt, er jeg redd. Jeg får dobbel dose nitroglycerin, tror jeg...

Annonse

*LOL*

Fantastiske fortellinger, ja!:-) Jeg blir helt yr her jeg sitter. Uuh....

Akkurat nå føler jeg _veldig_ for å dra til med historien om Mr.musiker og det selvlysende kondomet, men jeg tør ikke av frykt for grusomme hevnaksjoner, hehe!

Fantastiske fortellinger, ja!:-) Jeg blir helt yr her jeg sitter. Uuh....

Akkurat nå føler jeg _veldig_ for å dra til med historien om Mr.musiker og det selvlysende kondomet, men jeg tør ikke av frykt for grusomme hevnaksjoner, hehe!

Det er bare å anonymifisere. Bytt musikeren med ......... Bassisten? så er det ingen som kjenner han igjen.. ;)

Slapt at det bare er meg og conan som har lagt ut om våre privatliv her ... det må jeg si.

Annonse

Jeg synes vel egentlig at folk har vært vel late her .. iallfall hvis man sammenligner med hvor store de er i kjeften.

En annen ting er at jeg syne folk har vært veldig dårlig til å gi oss rosende ord for nydelige og pirrende noveller. Vi står tross alt på pinne for dolfolkets behov - alltid opptatt av folks ve og vel.

*sukk*

Jeg synes vel egentlig at folk har vært vel late her .. iallfall hvis man sammenligner med hvor store de er i kjeften.

En annen ting er at jeg syne folk har vært veldig dårlig til å gi oss rosende ord for nydelige og pirrende noveller. Vi står tross alt på pinne for dolfolkets behov - alltid opptatt av folks ve og vel.

*sukk*

og, atter sukk....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...