Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Muskelberget
Skrevet

Min er bare ca 15. Er 19 år. Kommer den til å vokse mer? Når jeg sånn cirka 23-24 år. Noen med erfaring innen det?

Hvor lang er din da? :-)

Skrevet

Jeg er 35, snart 36, og kølla mi vokser fortsatt. Men, jeg falt i gryta som liten så det er kanskje derfor?

Skrevet

Den jeg hadde var vel ca. 120cm, men jeg mistet den så nå er det heller dårlig stilt på den fronten...

"................"

Skrevet

Min er ikke så jævla lang men den er faen så tynn.

Skrevet

15 cm er en bra og normal lengde.

Tror ikke du kan regne med at den vokser så mye mer.

Skrevet

Den jeg har nå er littegrann mindre enn noen av dem jeg har hatt før. ;-)

Gjest kølla
Skrevet

Min er ikke så jævla lang men den er faen så tynn.

Blir det noen damer på deg da? Noen sier at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den. Stemmer det?

Skrevet

Blir det noen damer på deg da? Noen sier at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den. Stemmer det?

Det blir damer på meg, men de stikker stort sett så fort jeg får dratt ned buksa.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det blir damer på meg, men de stikker stort sett så fort jeg får dratt ned buksa.

Lukta ?

Skrevet

Nei, men den er hasardiøst liten.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hvis det er i mørket sier hun: "Nei takk jeg røyker ikke !" når du smellern i hånda på henne ?"

En fjern kompis er flintskalla og hade fått napp, han slokka lyset og bøyde seg ned for å ta av seg skoa. Da fikk dama tak i hue hans i mørket og sa "Kom litt forsiktig med den der !"

Skrevet

Hvis det er i mørket sier hun: "Nei takk jeg røyker ikke !" når du smellern i hånda på henne ?"

En fjern kompis er flintskalla og hade fått napp, han slokka lyset og bøyde seg ned for å ta av seg skoa. Da fikk dama tak i hue hans i mørket og sa "Kom litt forsiktig med den der !"

Jeg slukker aldri lyset når jeg har sex. Det er en regelrett uting.

Størrelsen min må jeg bare leve med.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg slukker aldri lyset når jeg har sex. Det er en regelrett uting.

Størrelsen min må jeg bare leve med.

Det blir sånn når musa har gnagd på den i noen år.

Skrevet

Det blir sånn når musa har gnagd på den i noen år.

Jeg er vel egentlig bare født sånn. Når jentene stikker før musa rekker å gnage så blir tross alt det der en litt for tynn unnskyldning selv til meg å være.

Gjest kølla
Skrevet

Uff da! Da er det vel noe i at størrelsen likevel teller?

Skrevet

Uff da! Da er det vel noe i at størrelsen likevel teller?

Ja, det er nok det.

Selv om det vel også er en del andre utvekster som gjør at de stikker.

Gjest kølla
Skrevet

Hva gjør det med selvtilliten din?

Gjest kølla
Skrevet

Ja, det er nok det.

Selv om det vel også er en del andre utvekster som gjør at de stikker.

Vorter og kviser og sånn mener du. Stakkars fyr!:-( (du tuller ikke nå vel)

Skrevet

Hva gjør det med selvtilliten din?

Den er ganske ok. Jeg har andre verdier som f.eks. at jeg er sabla grei.

Men fysisk kontakt med det motsatte, eventuelt samme kjønn (til nød) er et savn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...