Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld skal jeg gjøre byen!. Det er varmt ute, kroppen er heit og mange deilige ryper er ute. Dette er enda bedre en (rype) jakta. Ikveld blir det ONS eller mer?

Har ikke hatt ei jente på 1 mnd! Gleder meg!

tigertrollet
Skrevet

Have fun!

Og full rapport forventes når du har fått på deg klærne og lusket deg hjem..;-)

Skrevet

Have fun!

Og full rapport forventes når du har fått på deg klærne og lusket deg hjem..;-)

Klær?

Luske hjem?

Nei du denne karen lukser ikke hjem, før alt er tomt!

tigertrollet
Skrevet

Klær?

Luske hjem?

Nei du denne karen lukser ikke hjem, før alt er tomt!

Jajaja... hva er det du skal tømme utenom spermen? Har du lagt strategi for kvelden ellers? Få høre...så kan jeg bedømme om du vil få napp..*s*

Skrevet

Jajaja... hva er det du skal tømme utenom spermen? Har du lagt strategi for kvelden ellers? Få høre...så kan jeg bedømme om du vil få napp..*s*

Jeg lever etter innfall metoden. Og den har ikke skremt bort noen enda!

Skrevet

ONS eller mer? Twice?

Men uansett: Lykke til! Det er tross alt ingen skam å pule.

tigertrollet
Skrevet

Jeg lever etter innfall metoden. Og den har ikke skremt bort noen enda!

Ble det no på deg? :-)

petter smart
Skrevet

Skal han være garantert dame er det stor sjanse for at han må tømme lommeboka.

petter smart
Skrevet

ONS eller mer? Twice?

Men uansett: Lykke til! Det er tross alt ingen skam å pule.

Hvor kommer så uttrykket skampule fra dersom det ikke er en skam å pule?

olivia1365380270
Skrevet

Hvor kommer så uttrykket skampule fra dersom det ikke er en skam å pule?

Hva med å bli skamklipt? Er det skam å klippe håret?

Skrevet

Hva med å bli skamklipt? Er det skam å klippe håret?

Skamros, skamben, skamlepper, skambud, skamfere, skamrødme, skamslå, skamvett...

tigertrollet
Skrevet

Skal han være garantert dame er det stor sjanse for at han må tømme lommeboka.

Det der er en illusjon, petter. Vi lar oss ikke kjøpe til sex. Men det er mange som ikke har skjønt det fremdeles og spanderer og spanderer..Og hvis folk er så dumme så må de gjerne bli blakke for min de!

:-)

petter smart
Skrevet

Det der er en illusjon, petter. Vi lar oss ikke kjøpe til sex. Men det er mange som ikke har skjønt det fremdeles og spanderer og spanderer..Og hvis folk er så dumme så må de gjerne bli blakke for min de!

:-)

Det finnes de jenter som blir med hjem dersom lommeboka er tykk nok, selv om det gjelder et lite mindretall.

Jeg spanderer sjelden når jeg er ute, har fok råd å gå ut kan de kjøpe selv. Jeg venter med spanderinga til senere (husker noe om bjørner og salg av skinn og skyting og sånt). Selv om de dagene er over for min del.

tigertrollet
Skrevet

Det finnes de jenter som blir med hjem dersom lommeboka er tykk nok, selv om det gjelder et lite mindretall.

Jeg spanderer sjelden når jeg er ute, har fok råd å gå ut kan de kjøpe selv. Jeg venter med spanderinga til senere (husker noe om bjørner og salg av skinn og skyting og sånt). Selv om de dagene er over for min del.

Det med bjørner, salg og skyting er nok ikke så dumt å ha i bakhodet..*flirer*

Grunnen til at mannfolk fremdeles tror at jenter generelt kan kjøpes for vodka&battery er nok at DE SELV hadde latt seg kjøpe glatt!!! Det er jo som kjent på seg selv man kjenner andre...

Spandering er hyggelig og skal settes pris på, men uten at det innebærer forventninger/løfter om mer..:-)

petter smart
Skrevet

Det med bjørner, salg og skyting er nok ikke så dumt å ha i bakhodet..*flirer*

Grunnen til at mannfolk fremdeles tror at jenter generelt kan kjøpes for vodka&battery er nok at DE SELV hadde latt seg kjøpe glatt!!! Det er jo som kjent på seg selv man kjenner andre...

Spandering er hyggelig og skal settes pris på, men uten at det innebærer forventninger/løfter om mer..:-)

Menn lar seg aldri kjøpe med spandering, vi blir med pene jenter hjem for sex uansett, og er vi fulle nok blir vi med stygge også (så kanskje vi lar oss "kjøpe" i så måte).

Men en skaffer seg i alle fall noen å prate med dersom en spanderer masse, damene står i kø for å bli påspandert.

Bedre å bruke pengene på ei hore da, så vet en hva en får og må betale.

tigertrollet
Skrevet

Menn lar seg aldri kjøpe med spandering, vi blir med pene jenter hjem for sex uansett, og er vi fulle nok blir vi med stygge også (så kanskje vi lar oss "kjøpe" i så måte).

Men en skaffer seg i alle fall noen å prate med dersom en spanderer masse, damene står i kø for å bli påspandert.

Bedre å bruke pengene på ei hore da, så vet en hva en får og må betale.

Jeg tror ikke flesteparten er så blåst at de ikke finner det mer vel anvendte penger å spandere på jenter og ha det hyggelig på byen enn å kjøpe ei hore.. Om sex er et mål er heldigvis ikke flesteparten så desp.

Jeg er ikke gnien selv, og kan godt spandere hvis jeg har det hyggelig med noen. Uten baktanker t.o.m.! :-)

petter smart
Skrevet

Jeg tror ikke flesteparten er så blåst at de ikke finner det mer vel anvendte penger å spandere på jenter og ha det hyggelig på byen enn å kjøpe ei hore.. Om sex er et mål er heldigvis ikke flesteparten så desp.

Jeg er ikke gnien selv, og kan godt spandere hvis jeg har det hyggelig med noen. Uten baktanker t.o.m.! :-)

Når damer spanderer begynner vi menn å lure, "hva i all verden skjer nå?"

Men har faktisk blitt påspandert selv av kvinner, så alt er vel mulig. Om de hadde baktanker vet jeg ikke, hadde jo håpet, men kanskje jeg ikke oppfattet hintene deres, hva vet jeg.

Selv har jeg aldri gått på byen "for å få meg noe", jeg går ut for å kose meg med venner.

tigertrollet
Skrevet

Når damer spanderer begynner vi menn å lure, "hva i all verden skjer nå?"

Men har faktisk blitt påspandert selv av kvinner, så alt er vel mulig. Om de hadde baktanker vet jeg ikke, hadde jo håpet, men kanskje jeg ikke oppfattet hintene deres, hva vet jeg.

Selv har jeg aldri gått på byen "for å få meg noe", jeg går ut for å kose meg med venner.

Hehe, ja når rollene blir snudd blir dere utsikre. Særlig når dere vet deres egne baktanker..*s*

Skrevet

Ble det no på deg? :-)

Det ble det ble!!!

Herlig, vi skiltes som venner. Det var bare ..deilig :o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...