Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tigertrollet

Det ble det ble!!!

Herlig, vi skiltes som venner. Det var bare ..deilig :o

Skilltes som venner?! Men herreminhatt da mann, hvilke erfaringer har du??

Nøyaktig _hvor_ mye uvenn kan du bli med en person du ikke kjenner, men kun har pult i fem timer/ fem minutt (stryk det som ikke passer)? *flirer*

Fortsetter under...

Skilltes som venner?! Men herreminhatt da mann, hvilke erfaringer har du??

Nøyaktig _hvor_ mye uvenn kan du bli med en person du ikke kjenner, men kun har pult i fem timer/ fem minutt (stryk det som ikke passer)? *flirer*

For å si det sånn. Jeg fikk telefon nummeret hennes! Hun vill gjerne ha mitt (men jeg gir ikke bort det).

Hun vil gjerne se meg igjen.

Gjest tigertroll-politiet

For å si det sånn. Jeg fikk telefon nummeret hennes! Hun vill gjerne ha mitt (men jeg gir ikke bort det).

Hun vil gjerne se meg igjen.

Og du skal vel ringe henne? Ellers så var du vel så ærlig at du sa at du ikke var interessert? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...