Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vel jeg skrev et innlegg her i går, i dag blør jeg og blør jeg, vondt i hele kroppen og jeg fikk noe blodklumplignende litt rødsort farge i bindet. Brystene mine har vokst og har en del svettetokter. Er 6-7 uker siden jeg sist hadde menstruasjonen og vi bruker ikke prevansjon.

Kan dette skyldes at jeg bare er forsinket ...??? Når jeg fikk den fikk jeg store smerter i korsrygg og mage blødde en del og en rød/rosa liknende væske som kom selv om jeg brukte ob..

Svært takknemmelig for gode råd og svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102338-min-f%C3%B8rste-spontanabort-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være at du har spontanabortert, jeg har gjort det flere ganger tidlig, omtrent når jeg ventet mensen. Har da blødd kraftig i noen dager og hatt smerter i mage/rygg i tillegg til at det kom mange småklumper og et par litt større klumper. Men at det kom mengder med rosa væske har jeg ikke opplevd. Ville fått en time hos gynekolog var jeg deg.

Lene771365380512

Du bør ta seg en tur til legen. Om dette er en spontanabort kan det hende du må ha utskraping. Blir det liggende igjen rester inni deg kan du få betennelse og voldsomt høy feber. Er ikke noe gøy å gå til lehen sånn, men det er mye bedre enn alternativet...

Lykke til

Du bør ta seg en tur til legen. Om dette er en spontanabort kan det hende du må ha utskraping. Blir det liggende igjen rester inni deg kan du få betennelse og voldsomt høy feber. Er ikke noe gøy å gå til lehen sånn, men det er mye bedre enn alternativet...

Lykke til

Var hos legen var som fryktet det var spontan abort

Annonse

Gjest har e vennine som har SA tre ganger.:(

Det kan være at du har spontanabortert, jeg har gjort det flere ganger tidlig, omtrent når jeg ventet mensen. Har da blødd kraftig i noen dager og hatt smerter i mage/rygg i tillegg til at det kom mange småklumper og et par litt større klumper. Men at det kom mengder med rosa væske har jeg ikke opplevd. Ville fått en time hos gynekolog var jeg deg.

Hei Emeline

Jeg har en venn som har spontanabortert tre ganger.De to siste med 6 mnd mellomrom og begge ganger i 10-11 uke.

Har du peiling på hva slikt kan komme av?Og tror du hun har mulighet til og gjenommføre et normalt svangerskap? Noen gode råd?

Hei Emeline

Jeg har en venn som har spontanabortert tre ganger.De to siste med 6 mnd mellomrom og begge ganger i 10-11 uke.

Har du peiling på hva slikt kan komme av?Og tror du hun har mulighet til og gjenommføre et normalt svangerskap? Noen gode råd?

Ja, det tror jeg.. Mamma har en venninne som ikke kunne få gutter, altså, hver gang hun spontanaborterte var det med gutter (dette skjedde to ganger). I dag har hun to friske jenter, så det er mulig det er noe slikt med din venninne også...

Hei Emeline

Hei.

Jeg har også spontanabortert minst 3 ganger siste halvår, og om jeg har råd? Det eneste rådet er vel å få henvisning til gynekologisk avd. for å få utredet hvorfor det skjer. Jeg har fått time i juni pga. dette. Håper jeg lykkes etter det. Håper inderlig de ikke finner noe galt.

mvh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...