ungjenta Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 Hva slags sexuelle fantasier har dere som får dere mest opphisset? 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 To jenter som slikker hverandre.. (er jente og gift men en mann jeg elsker:)) 0 Siter
Gjest Pipilottan Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 To jenter som slikker hverandre.. (er jente og gift men en mann jeg elsker:)) Jeg drømmer om en mann jeg møtte en gang i paris. At jeg blir med han opp i leiligheten og at vi har helt vanvittigt deilig sex sammen. Er gift og har 2 barn :-)) 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Jeg drømmer om en mann jeg møtte en gang i paris. At jeg blir med han opp i leiligheten og at vi har helt vanvittigt deilig sex sammen. Er gift og har 2 barn :-)) Godt det bare er en fantasi.. tenk om du hadde gjort det og han var helt dårlig i senga.... 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 En russejente pakket inn i marsipan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.