Gå til innhold

Resus negativ og Spontanabort

Anbefalte innlegg

Lene771365380512

Jeg er ei jente på 25 som det siste året har hatt to spontanaborter. Har i ettertid lest at folk som er resus negativ kan danne antistoffer som gjør at man kan abortere. Jeg fikk ei sprøyte mot dette da jeg for åtte år siden fikk et banr, men lurer på om jeg likevel kunne ha dannet slike antistoffer?

Den siste gangen jeg mistet var i november i fjor, og etter dette har jeg bare hatt to normale menstrasjoner. Den siste (som kom en uke for tidlig)varte bare i to dager og var veldig svak. Hva kan være galt? Jeg har alltid hatt regelmessig menstrasjon før og aldri så svakt som de siste gangene. Håper på godt råd fra noen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102493-resus-negativ-og-spontanabort/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...