Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på litt hva folk syntes om det. Er det bare jeg som er syk som tenker på det eller?

Jeg fantaserer om å smake på det som kommer ut igjen etter at jeg har kommet inni dama mi. Tør ikke si noe til henne om det, litt redd for å få den "æsj! du er sjuk ass!" tilbake.

Hvordan ville jentene her ha reagert vist en gutt sa til dere at han ville prøve det?

Skjønner forresten ikke hvorfor alle skal komme alle andre plasser inni dama, det er så sinnsykt mye bedre enn alle andre plasser (og jeg har prøvd de fleste plasser det er mulig å komme).

Noen synspunk?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102505-komme-inni-jenta-slikke-etterp%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lykketil

Kan du ikke bare slikke da? Du trenger vel ikke si at det er for å smake på din egen sæd? Hvis dere begge har hatt orgasme vil det kanskje ikke passe seg å begynne å slikke sånn med en gang, men hvis bare du har kommet, vil hun sikkert sette pris på at du fortsetter med å slikke henne etterpå.

Annonse

hmm, det er noen jenter som tar snoppen din i munn etter at du har kommet inni dem, dette fordi de liker smaken av seg selv og deg... ville du kalt de perverse eller ekle?

dersom du vil slikke din kjære etter å ha kommet i henne, så gjør du det, ingen som dømmer deg av den grunn...

petter smart

hmm, det er noen jenter som tar snoppen din i munn etter at du har kommet inni dem, dette fordi de liker smaken av seg selv og deg... ville du kalt de perverse eller ekle?

dersom du vil slikke din kjære etter å ha kommet i henne, så gjør du det, ingen som dømmer deg av den grunn...

"...ville du kalt de perverse eller ekle? "

Ja takk, begge deler?!

Annonse

Gjest Ooops farli farli pirko

Dette er normalt blant ulike dyr, men blant mennesker er det et tegn på at man trenger en sjekk...Thomas Quick hadde disse symtomene

Ingen har (blitt) tatt (av) det svenske rettssystemet hardere enn Thomas Quick

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/04/02/365488.html

Men han slikket ingen jenter hverken før eller etterpå, bare så det er sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...