Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har de siste tre månedene vært mye sammen med en kar jeg har svermet for det siste året. Det har vært gjensidig hele tiden.

Vi har begge vært veldig forelsket og sex'en har vært helt topp.

Dessverre har det vist seg at han nok ikke er noe å satse på likevel. Han sender meg ofte helt merkelige, småsyke meldinger. Han sier det er for "å se hvordan jeg reagerer".

Hvis jeg ikke har skrevet til ham på 3-4 timer kan han skrive ting som "Nå føler jeg meg tilsidesatt" eller "Ja, ja, ha et fint liv".

I tillegg er han rimelig sjalu. Innbiller seg at jeg har andre menn og blir mistenkelig hvis jeg slår av mobilen om natta(??!!)

Poenget er at jeg er 30 år og gidder ikke bruke tid på noe jeg vet ikke er verdt å satse på.

Problemet er at jeg fortsatt har følelser for ham og har lyst til å se han. Vet at det ville vært dumt å treffe ham, og lurer på hvordan jeg skal klare å la være og sende sms til ham osv??!!

Vi hadde en krangel for en uke siden hvor vi begge sa at det ikke er noen vits mer. Det var JEG som sa jeg ikke gadd mer, men det virker som om HAN må ha det siste ordet for ikke å tape ansikt eller noe sånt.

Vi har skrevet noen sms en siste uka likevel og vi later litt som ingenting... Han spurte en gang om jeg fortsatt var forelsket, men det svarte jeg ikke på.

Hvordan klare å bryte kontakten? Tror vi begge setter vår ære i IKKE å skrive til hverandre, men gjør det noen ganger likevel..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102554-hvordan-klare-%C3%A5-ikke-ta-kontakt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alene igjen

Jeg har nettopp gjennomgått en likedan prossess. Forelsket i en fyr som ikke er noe å satse på.

Hver gang du har lyst å ringe så tenk at du skal gjøre det i morgen isteden. Og i morgen igjen. Utsett alt som har med ham å gjøre. Vanskelig i begynnelsen, lettere etterhvert. Jeg har holdt på slik i 4 mnd nå og har kanske ringt 5 ganger og han har ringt litt flere. Men vi har ikke sett hverandre.

Vet ikke hvor lang tid det tar før det går over, han ligger fremdeles under huden på meg og jeg tenker på ham hver dag. Jeg har besemt meg for å greie dette men det er fryktelig vanskelig.

Nei, han er nok ikke noe å satse på.

Avbryt forholdet på et ordentlig vis. Forklar hvorfor det må være slik og si at du ønsker tid for deg selv, før dere eventuelt blir venner.

Deretter sletter du telefonnummeret fra mobilen, går ut med venner og har det gøy. Ikke si til deg selv at du skal glemme han, det har ofte motsatt effekt. Tenk på han når du føler for det, men vær realistisk. Kanskje husker du noen fine stunder, men minn deg selv på hvorfor det ble slutt.

Lykke til :)

Jeg har nettopp gjennomgått en likedan prossess. Forelsket i en fyr som ikke er noe å satse på.

Hver gang du har lyst å ringe så tenk at du skal gjøre det i morgen isteden. Og i morgen igjen. Utsett alt som har med ham å gjøre. Vanskelig i begynnelsen, lettere etterhvert. Jeg har holdt på slik i 4 mnd nå og har kanske ringt 5 ganger og han har ringt litt flere. Men vi har ikke sett hverandre.

Vet ikke hvor lang tid det tar før det går over, han ligger fremdeles under huden på meg og jeg tenker på ham hver dag. Jeg har besemt meg for å greie dette men det er fryktelig vanskelig.

Oj, dette hørtes veldig kjent ut ja. Men du virker veldig bestemt og det er bra.

Det med å utsette ringingen høres ut som en god idè. Jeg skal teste ut det der:)

Jeg sjekker også mobilen min for sms fra ham og merker at jeg håper han skal skrive. Huff...

Han er ganske stolt han også og venter nok på at jeg skal skrive. Såpass mener jeg at jeg kjenner ham.

Sendte ham en sms i går og da svarte han med èn gang.

Samtidig vet jeg at jeg ville bli sjalu dersom han skulle starte noe nytt med en annen jente. Ikke lett dette her...!

Har det i hodet hele tiden.

Grrrr.

Gjest alene igjen

Oj, dette hørtes veldig kjent ut ja. Men du virker veldig bestemt og det er bra.

Det med å utsette ringingen høres ut som en god idè. Jeg skal teste ut det der:)

Jeg sjekker også mobilen min for sms fra ham og merker at jeg håper han skal skrive. Huff...

Han er ganske stolt han også og venter nok på at jeg skal skrive. Såpass mener jeg at jeg kjenner ham.

Samtidig vet jeg at jeg ville bli sjalu dersom han skulle starte noe nytt med en annen jente. Ikke lett dette her...!

Grrrr.

Det er bare utenpå jeg virker veldig bestemt. Jeg er fremdeles overrasket over at følelsene er der fremdeles etter så lang tid.

Annonse

Det er bare utenpå jeg virker veldig bestemt. Jeg er fremdeles overrasket over at følelsene er der fremdeles etter så lang tid.

Er det slik at du spør deg at kanskje han ER den store kjærligheten likevel og at du tviler på beslutningen din?

Selv merker jeg at jeg ikke føler meg skråsikker selv om jeg EGENTLIG vet at det ikke ville funke.

Mange følelser i sving.

Gjest alene igjen

Er det slik at du spør deg at kanskje han ER den store kjærligheten likevel og at du tviler på beslutningen din?

Selv merker jeg at jeg ikke føler meg skråsikker selv om jeg EGENTLIG vet at det ikke ville funke.

Mange følelser i sving.

Selvfølgelig tenker jeg at han kanskje er den store kjærligheten men at han er meget upassende. Jeg må jo lure når det ikke går over. Så tenker jeg på kjipe ting han har sagt og gjort og så prøver jeg å skjerpe meg så jeg ikke ringer. Men følelsene er der jo fremdeles men jeg vil ikke gå i fella en gang til.

Han er også av de stolte og vet at hele opplegget er upassende. Dessuten er nok han sterkere enn meg eller kanskje han har mer kontroll

Gjest spardamen

Gjør alt annet i det du tar tak i tlf.!

Hadde engang motsatt problem. Jeg sendte meldinger som gal..men nei, ingen respons. I dag takker jeg henne for at hun aldri ville svare!

Det var fryktelig vanskelig når jeg var oppe i situsjonen, men akk, alt går over:)

Ta tiden til hjelp, og husk fingrene fra telefonen!:)

Gjest alene igjen

Grrrr.

Så bestemt at når han ringte nå, etter 1 måned, stepper jeg nesten. Måtte du stille dette spørsmålet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...