favn Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hehe, enig, det er rett og slett for dumt. Jeg skjønner ikke hva hun hyler for, ingen av våre innlegg er noe å nesten gå av skaftet for. Mye voksen virker hun ikke og så må hun lære seg å ta i mot kritikk. Jeg har lest dine innlegg og de er seriøse og helt greie. Det verste var jo at jeg ikke kritiserte engang, bare foreslo at denne mannen kunne dyrke en potensiell hobby hvis han ville. Som jeg sa et annet sted, stakkars fyr... Jeg tror faktisk dama skal takke noen der oppe for at ikke visse macho-nick på dol har most henne sønder og sammen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102576-fra-pippilottan/page/2/#findComment-590184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg har lest dine innlegg og de er seriøse og helt greie. Det verste var jo at jeg ikke kritiserte engang, bare foreslo at denne mannen kunne dyrke en potensiell hobby hvis han ville. Som jeg sa et annet sted, stakkars fyr... Jeg tror faktisk dama skal takke noen der oppe for at ikke visse macho-nick på dol har most henne sønder og sammen Takk:-) Jeg skjønner heller ikke hva det er så galt i at han får lov til å gjøre litt av det han har lyst på. De må jo ha stilt seg veldig dårlig når de ikke har tid til å gjøre noe som helst hobbyer. Hun tolker det dithen at vi har ett 50-tall kvinnesyn fordi vi sier at han bør få lov til å gjøre litt manneting også. Makan til tull. Hehe, jeg også har tenkt tanken på at det er flere som ikke har giddet å svart eller ikke har sett innleggene hennes. Hun trenger faktisk å moses litt. Hun har ingen grunn til å hyle og ta av og for hverken dine eller mine innlegg. Hun er nok veldig umoden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102576-fra-pippilottan/page/2/#findComment-590207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Takk:-) Jeg skjønner heller ikke hva det er så galt i at han får lov til å gjøre litt av det han har lyst på. De må jo ha stilt seg veldig dårlig når de ikke har tid til å gjøre noe som helst hobbyer. Hun tolker det dithen at vi har ett 50-tall kvinnesyn fordi vi sier at han bør få lov til å gjøre litt manneting også. Makan til tull. Hehe, jeg også har tenkt tanken på at det er flere som ikke har giddet å svart eller ikke har sett innleggene hennes. Hun trenger faktisk å moses litt. Hun har ingen grunn til å hyle og ta av og for hverken dine eller mine innlegg. Hun er nok veldig umoden. Hun er Direktør! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102576-fra-pippilottan/page/2/#findComment-590210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Du forbeholder deg retten til å gjøre det du vil, være direktør (oi så imponert jeg ble), mens din mann ikke skal få lov å gjøre det han vil. Han må ordne huset, noe du selv sa du var dårlig til, for det må jo også gjøres. At han ønsker å ha hobbyer er vel bare et uttrykk for et mannsjåvinistisk kvinneundertrykkende syn? Begge to må få gjøre ting de selv vil. Vil han mekke bil bør han få lov til dette, på lik linje med at du også må få lov til dette. Du hevder du ikke har tid til hjemlige sysler pga firmaet, men jobbet ikke han også der? Har han noe bedre tid til hjemlige sysler da? Det virker som om du er utbrent eller noe, du orker ikke gjøre noe som helst og anser alt du gjør som noe stort (som du anklager menn for å gjøre). I tillegg bør du lære deg å motta kritikk. Du passer overhodet ikke som direktør, ikke fordi du er kvinne, men pga personligheten din. Skriver du inn her og ber om hjelp får du råd og hjelp, men det er ikke det samme som uforbeholden støtte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102576-fra-pippilottan/page/2/#findComment-590419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hun er Direktør! Hvis hun er direktør, må hun ha det helt jævlig på jobben. En leder kan ikke være så hårsår, ærekjær og helt ute av stand til å se en sak fra flere sider. Og ikke minst: En leder må lære seg å tåle kritikk. Det må forresten alle voksne mennesker. Kritikk kan faktisk være veldig nyttig. Jeg fikk en gang høre at jeg var en slik type som måtte ha oppmerksomhet hele tida. Det var ikke noe artig å høre. Men du verden så rett vedkommende hadde. Og så glad jeg er for at hun påpekte det. Da først var det mulig å gjøre noe med det. Hvilket jeg også har gjort. I dag er jeg veldig bevisst på å lytte, ikke showe så mye og ikke bli stressa hvis jeg blir stående utenfor en samtale. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102576-fra-pippilottan/page/2/#findComment-590785 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hvis hun er direktør, må hun ha det helt jævlig på jobben. En leder kan ikke være så hårsår, ærekjær og helt ute av stand til å se en sak fra flere sider. Og ikke minst: En leder må lære seg å tåle kritikk. Det må forresten alle voksne mennesker. Kritikk kan faktisk være veldig nyttig. Jeg fikk en gang høre at jeg var en slik type som måtte ha oppmerksomhet hele tida. Det var ikke noe artig å høre. Men du verden så rett vedkommende hadde. Og så glad jeg er for at hun påpekte det. Da først var det mulig å gjøre noe med det. Hvilket jeg også har gjort. I dag er jeg veldig bevisst på å lytte, ikke showe så mye og ikke bli stressa hvis jeg blir stående utenfor en samtale. Det er helt greit å være direktør. Som alle andre jobber. Men når mennesket titulerer seg som Direktør med stor D i en sammenheng der yrkestittel overhodet ikke er relevant, ja da er det umulig å ikke dra på smilebåndet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102576-fra-pippilottan/page/2/#findComment-590810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hvis hun er direktør, må hun ha det helt jævlig på jobben. En leder kan ikke være så hårsår, ærekjær og helt ute av stand til å se en sak fra flere sider. Og ikke minst: En leder må lære seg å tåle kritikk. Det må forresten alle voksne mennesker. Kritikk kan faktisk være veldig nyttig. Jeg fikk en gang høre at jeg var en slik type som måtte ha oppmerksomhet hele tida. Det var ikke noe artig å høre. Men du verden så rett vedkommende hadde. Og så glad jeg er for at hun påpekte det. Da først var det mulig å gjøre noe med det. Hvilket jeg også har gjort. I dag er jeg veldig bevisst på å lytte, ikke showe så mye og ikke bli stressa hvis jeg blir stående utenfor en samtale. Godt sagt. Jeg også mener at hun passer dårlig som leder i og med at hun tar så til de grader av for nesten ikke noe. Den største årsaken til at hun tok helt av er fordi vi ikke er enige med henne. En sånn leder vil jeg absolutt ikke ha. Jeg har tenkt det samme som deg etter han hun kastet seg over meg. Men jeg lot være å kommentere det for at hun ikke skulle gå helt i spinn og klikke totalt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102576-fra-pippilottan/page/2/#findComment-591755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.