Gå til innhold

Syste i ene testikkelen

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Kjæresten min har fått en syste i ene testikkelen sin.

Han behøver ikke fjerne den men legene anbefaler det, og da han har en lengere historie med kreft i familien (og den nå begynner å gjøre vondt) har han bestemmt seg for å fjerne den.

Noen som har vært borti lignende? Kan han fremdeles få barn, vil han fremdeles være like fruktbar isåfall, eller reduseres fruktbarheten?

Han har også hatt MEGET LAV sex lyst, har dette noe fysisk med saken å gjøre? Slik har det vært over lengere tid (også før han visste at han var syk).

Takk for alle seriøse svar*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102610-syste-i-ene-testikkelen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg har også en syste i testikkel. Men den ligger "løst" i pungen. Den er stor som en ert.

Jeg var å sjekket det, men de mente at det ikke var nødvendig å fjerne den. Så da har jeg den da... Den gjør ikke vondt da.

Tviler på at det blir lavere sexlyst av den grunn.

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...