Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag kom min fordums elskede (og fremdeles ektemann sånn utad) og fortalte at denne dama (som han ikke har nooooenting på gang med) vil ha han og ungene våre med seg på ferie til utlandet. Om det var greit?

Dum som jeg er, spurte jeg om invitasjonen innbefattet meg. Det gjorde den IKKE.

Vanskelig og kjip som jeg også er, sa jeg at det var definitivt ikke greit. Beskjeden var klar: Får de ikke reise, flytter han fra meg tvert.

Hvor nedrig (og idiotisk) går det egentlig an å bli???

Fortsetter under...

Har bare en ting å si: La han flytte! Eller lettere sagt.. kast han ut! Sånt kan du ikke finne deg i!!

Lykke til!

Ja, tenk om det hadde vært så enkelt. Problemet er bare at han mener JEG skal flytte, og at han skal beholde ungene og bli boende i huset vårt.

Så nå driver han med aktiv nedpsyking og terrorisering. Alt er min feil. Og da mener jeg ALT som i det hele tatt er feil.

Skikkelig slem er jeg! Og det UTEN å ha noen ny partner gående på gress.

Ja, tenk om det hadde vært så enkelt. Problemet er bare at han mener JEG skal flytte, og at han skal beholde ungene og bli boende i huset vårt.

Så nå driver han med aktiv nedpsyking og terrorisering. Alt er min feil. Og da mener jeg ALT som i det hele tatt er feil.

Skaff deg en advokat. Og ikke flytt, ihvertfall ikke uten barna.

Men ialledager ???? Jeg mildt sagt sjokkert. Først så bestiller han til til Familierådgivning alene, som i og for seg kunne vært bra, for å få litt hjelp til å ordne opp i tankene. Men å dra på ferie med denne damen, er jo helt hinsides. Det virker jo ikke som det er mulig å snakke med mannen din, ellers regner jeg med at du ville gjort det.

Bestill deg en time hos Familierådgivning du også. Og evt. foreslå at dere går sammen neste gang.

Men å dra på ferie DEN er litt vel drøy, om ikke du også kan bli med!

Jeg ville enkelt og greit IKKE hatt denen mannen.

Annonse

Kizza1365380506

Er han enfoldig eller dum? Oppfører seg som en bortskjemt guttunge, hvor gammel er han?

Sånn som han oppfører seg er han jo egentlig ikke noe å samle på. Bare det at han kan spørre deg på den måte, hallooooo går det an.

Noen mennesker er jo enfoldige og sier det som det er. At han ikke har følelser for henne men hun for ham, men han burde da ha fornuft nok til å la være å oppsøke henne. At han ikke skjønner at han sårer deg er jo ubegripelig. Men det er kun du som kjenner ham så godt at du kan avgjøre hva som er riktig. Om han ikke skjønner alvoret får du gå drastiske til verks og gjøre alvor av å kaste ham ut. Kan hende han lærer da og ser hva han går glipp av.

Kanskje han er feig og vil at du skal ta avgjørelsen, så kan han si at du har kastet ham ut og tror dermed at han får sympati.

Nei, om du klarer deg alene så kvitt deg med ham!

Sympatiklem

Gjest Aandily

Huff!! Har akkurat lest igjennom de tidligere innleggene dine! Det her kan ikke være enkelt nei!

Gjør som Atene sier: Ikke dra fra barna!! Skaff deg en advokat! Uansett kan du ikke leve med denne slasken!!! Har du ikke noen venner/familie du kan bo hos så lenge?

Det er iallefall viktig å begynne tidlig å stå på egen ben! Får så vondt når jeg leser sånt som dette!

Du fortjener ikke ha det sånn!

Klem fra

Men ialledager ???? Jeg mildt sagt sjokkert. Først så bestiller han til til Familierådgivning alene, som i og for seg kunne vært bra, for å få litt hjelp til å ordne opp i tankene. Men å dra på ferie med denne damen, er jo helt hinsides. Det virker jo ikke som det er mulig å snakke med mannen din, ellers regner jeg med at du ville gjort det.

Bestill deg en time hos Familierådgivning du også. Og evt. foreslå at dere går sammen neste gang.

Men å dra på ferie DEN er litt vel drøy, om ikke du også kan bli med!

Jeg ville enkelt og greit IKKE hatt denen mannen.

Snakke? Tro du meg, jeg har prøvd!

Han gir meg skyld og ansvar for det hele, han beint ut terroriserer meg, og han lyver.

Hva familierådgivningstimen hans angår, så kom han i dag og fortalte at de hadde ringt fra kontoret og utsatt den.

Sant? Kanskje det. Men like sannsynlig prøver han å skremme og å psyke meg ut.

Huff!! Har akkurat lest igjennom de tidligere innleggene dine! Det her kan ikke være enkelt nei!

Gjør som Atene sier: Ikke dra fra barna!! Skaff deg en advokat! Uansett kan du ikke leve med denne slasken!!! Har du ikke noen venner/familie du kan bo hos så lenge?

Det er iallefall viktig å begynne tidlig å stå på egen ben! Får så vondt når jeg leser sånt som dette!

Du fortjener ikke ha det sånn!

Klem fra

Jeg drar da ikke fra barna!!!

Det er HAN som har tørna, det er han som vil ut, han får flytte.

Leste hva du hadde skrevet til Aandily.

Du bør skaffe deg en advokat, la ham reise på ferie med henne og skift lås i alle dørene mens han er borte. Du skal ikke flytte.

Nei, det må da vel være rimelig at det er han som skal ut? Så får han det (nesten) som han vil.

Kizza1365380506

Nei, det må da vel være rimelig at det er han som skal ut? Så får han det (nesten) som han vil.

Det virker som han psyker deg ut til å flytte. Han vil nok ha medlidenheten. Stakkars konen har reist fra ham og barna. Nei du må ikke gi ham den tilfredsstillelsen.

Som sagt skift lås i ytterdørene og la ham stå der som ett nek.

Annonse

Gjest Aandily

Jeg drar da ikke fra barna!!!

Det er HAN som har tørna, det er han som vil ut, han får flytte.

Nei, for all del, jeg mente ikke at du kom til å gjøre det!! Det var heller ment som ; Ikke la han bestemme/ få viljen sin!! Stå på!!

Du får stå på ditt da, ikke vær noen form for kone for han.. ikke vask klærne hans, lag middag til bare deg og barna.. gjerne før han kommer fra jobb (om muligheten er der) Skift på din side av sengen.. evt legg sengetøyet hans på sofan..

Vær rett og slett iskald! Det må han da bli lei av!?

Snakke? Tro du meg, jeg har prøvd!

Han gir meg skyld og ansvar for det hele, han beint ut terroriserer meg, og han lyver.

Hva familierådgivningstimen hans angår, så kom han i dag og fortalte at de hadde ringt fra kontoret og utsatt den.

Sant? Kanskje det. Men like sannsynlig prøver han å skremme og å psyke meg ut.

Derfor skal du ha en advokat, så du kjenner rettighetene dine og ikke lar deg psyke ut. Og så du ikke gjør noen tabber.

Bestill gjerne din egen time på familievernkontoret også.

Jeg hadde fulgt Kizzas råd. Få han til å reise, pakk tingene hans og bytt lås.

Greit at fyren er et rasshøl ut av en annen verden, men det er da like mye han sitt hus/leilighet?

Man kan selvsagt ikke bare bytte lås sånn uten videre. Det sier seg selv.

Greit at fyren er et rasshøl ut av en annen verden, men det er da like mye han sitt hus/leilighet?

Man kan selvsagt ikke bare bytte lås sånn uten videre. Det sier seg selv.

Før var det i hvert fall slik at den som hadde ungene fikk beholde bostedet. Han har jo sagt at han vil flytte fra henne hvis han ikke får reise så hun kan jo ta det bokstavelig å si etterpå at hun trodde han hadde reist fra henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...