Gå til innhold

Dag 4 etter innsetting...

Anbefalte innlegg

Gjest rugina

... og jeg kjenner etter absolutt alle tegn, både positive og negative !! Kjennes ut som jeg skal ha mensen hvert øyeblikk... men så går det over.. litt "tung" i korsryggen også. Dette er vårt 1. forsøk på RH, etter 3 mislykkede i Århus... noen som vet hva jeg kan kjenne etter ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102625-dag-4-etter-innsetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Rugina

Det er jo litt tidlig å kjenne noe enda da egget så vidt (håper vi) har festet seg. Det er jo først når egget har festet seg at kroppen begynner å få signaler på at noe er på gang.

De tegnene jeg hadde siste gangen jeg var inne (er gravid nå i uke 14), var litt murring i magen og etter hvert ømme bryster. Det første begynte kanskje 5-6 dagen etter innsetting.

Håper dette lykkes for deg.

Lykke-lykke til!!

Med vennlig hilsen

Hei, dette er et veldig vanskelig tema, fordi progesteronen kan gi så mange bivirkninger. På mitt 1. fryseforsøk ble jeg gravid, hadde ingen tegn de første 14 dagene - bare litt trøtt kanskje. Fikk imidlertid mer og mer mensmurringer og vondt i korsryggen etterjvert. Så på dette som graviditetstegn.

På fryseforsøket nå i mars i år hadde jeg alle tenkelige bivirkninger - inkludert de som jeg nevnte over - men nei - ikke antydning til graviditet - det må ha vært progesteronen som hadde skylden (kanskje begge gangene?). Jeg har aldri ellers vondt i korsryggen og mensmurringen varer ikke så mange dager ellers.

Så dette er ikke så lett ....men lykke til uansett!

Gjest rugina

Hei, dette er et veldig vanskelig tema, fordi progesteronen kan gi så mange bivirkninger. På mitt 1. fryseforsøk ble jeg gravid, hadde ingen tegn de første 14 dagene - bare litt trøtt kanskje. Fikk imidlertid mer og mer mensmurringer og vondt i korsryggen etterjvert. Så på dette som graviditetstegn.

På fryseforsøket nå i mars i år hadde jeg alle tenkelige bivirkninger - inkludert de som jeg nevnte over - men nei - ikke antydning til graviditet - det må ha vært progesteronen som hadde skylden (kanskje begge gangene?). Jeg har aldri ellers vondt i korsryggen og mensmurringen varer ikke så mange dager ellers.

Så dette er ikke så lett ....men lykke til uansett!

-Tusen takk for svar !!! Det er jo egentlig bare å vente.... og det er ikke så lett !!!

Gjest rugina

Hei Rugina

Det er jo litt tidlig å kjenne noe enda da egget så vidt (håper vi) har festet seg. Det er jo først når egget har festet seg at kroppen begynner å få signaler på at noe er på gang.

De tegnene jeg hadde siste gangen jeg var inne (er gravid nå i uke 14), var litt murring i magen og etter hvert ømme bryster. Det første begynte kanskje 5-6 dagen etter innsetting.

Håper dette lykkes for deg.

Lykke-lykke til!!

Med vennlig hilsen

-Tusen takk for svar !! Vi er jo så forskjellige vi damene... så jeg får bare vente å se... og så er det bare å prøve igjen !!! Ser jo her at de fleste har noen forsøk før den sitter !!

Jeg gikk også med de samme "tegnene" som deg og gikk og kjente etter hele tiden. Var stadig på toalettet for å sjekke om menstruasjonen hadde kommet...for det kjentes hele tiden ut som den skulle komme.

Men det gjorde den ikke og på dag 11 testet jeg positivt på blodprøve. (Er i dag 7+6, fjerde forsøk som var ett fryseforsøk)

Lykke til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...