Gjest AnneMarit Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Min ekssamboer ville også reise på ferie med en annen kvinne. Vi hadde en vanskelig periode da. Hadde flyttet fra hverandre, og han kom veldig sjelden på besøk til meg. Jeg følte meg aldri særlig elsket i forholdet. Elsket ham, og viste det. Mulig han ikke klarte å vise at han var glad i meg. Jeg gjorde det slutt da han ville reise på ferie med en annen kvinne. Det var også snakk om at han kanskje alternativt skulle på ferie med sin ekssamboer. Hun ville spandere tur (og også gifte seg med ham). Jeg ville ikke reise med ham, fordi vi hadde det så dårlig i forholdet på den tiden. Da han fortalte om disse ferieplanene, gjorde jeg det slutt. Kort etter fridde han til meg. Gjorde jeg noe dumt da jeg sa nei? Kort tid etter sendte han inn en kontaktannonse i VG der han søkte "noen å dele livet med". Vi er begge i midten av 30-årene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102634-ferie-med-andre-en-partneren/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.