Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er kansje ikke den rette siden for mitt spørsmål, men jeg prøver likevel. Jeg vet jeg har lest en dansk artikkel hvor de informerte om at nå kunne du selv velge barnets kjønn.Er det noen som vet mer om dette, eller hvor jeg kan finne mer informasjon ville jeg vært takknemlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102665-kan-man-bestemme-barnets-kj%C3%B8nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ilod

Jeg har aldri hørt om noe slik i hvertfall ikke sikker forskning som er vitenskapelig bevist!!!!!!!!!!...., men jeg har hørt om forskjellige dietter osv... men jeg tror egentlig ikke noe på det... kanskje det finnes men jeg har i hvertfall tre av samme kjønn med samme mann og et annet kjønn som jeg mistet med en annen sååååå hva skal man tro på?????? Noen sier at mannen bestemmer kjønnet, jeg har tro på den påstanden men ?????????

Jeg har aldri hørt om noe slik i hvertfall ikke sikker forskning som er vitenskapelig bevist!!!!!!!!!!...., men jeg har hørt om forskjellige dietter osv... men jeg tror egentlig ikke noe på det... kanskje det finnes men jeg har i hvertfall tre av samme kjønn med samme mann og et annet kjønn som jeg mistet med en annen sååååå hva skal man tro på?????? Noen sier at mannen bestemmer kjønnet, jeg har tro på den påstanden men ?????????

"Mannen bestemmer kjønnet" har vel bare den enkle forklaring at mannen har XY-kromosomer mens kvinnen har XX-kromosomer. Når et nytt menneske blir unnfanget får det et kromosom fra mor og et fra far, og får altså uansett X fra mor. Dersom barnet får Y fra far blir det til sammen XY, med andre ord en gutt, og får han X-kromosom fra far, så blir det XX, en jente.

• 4 uker senere...
Gjest llena

Hei! Det har vel med det når i menssyklusen man har samleie. Guttesædceller er raske svømmere og når først til det befruktningsklare egget. Men de dør før jentesædcellene, som bruker litt tid på å komme til egget, men lever som sagt lengere. Så har dere samleie den dagen egget er klart for befruktning, er det kanskje en sjanse for at det blir gutt. Har dere samleie et par dager før egget er befruktningsklart, kan det hende det blir jente...........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...