Gå til innhold

Den kjærlighetssorgen...

Anbefalte innlegg

Gjest glemmer ikke han

Enda en natt, med forferdelig kjærlighetssorg! Kan ikke glemme han.Hva er det med den mannen som har imponert meg så mye.Spør man andre, så er det helt motsatt svar å få, ikke mindre heldig det da. Det er så trist det hele. Værst er vel det at han ikke vil ha det minste kontakt med meg.Hvorfor vet jeg ikke.Er det rart man blir gal?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102715-den-kj%C3%A6rlighetssorgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at de andre du prater med, de ser han ikke i alle situasjoner som en kjæreste gjør. Negative og positive!

Du sier at han ikke vil ha kontakt med deg.Da gjør du lurest i å holde deg unna.

Nå vet ikke jeg hvordan denne fyren her, men kan fortelle deg om ei venninnne som hadde det på samme måten. Hun lot være å ta kontakt. Å vips, så var det han som plutselig ringte henne.

Sier ikke at dette skjer deg, men en vet aldri...

Råder deg til å kjenne skikkelig på følelsene dine. Er dette mannen du vil ha?

Uansett hva som skulle skje, så hold deg uann. Det er jo det han vil. Og da viser du respekt ovenfor han.

Men husk å ha selvrespekt også.....

Kjærlighetssorg er vondt, men tiden leger sårene.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...