Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Alle Sammen.

I dag klarte vi ikke å vente lenger, 2+13 dager og blue sticken viste positivt.

Hun skal ta blodprøve og sende til Ciconia København i morgen, og vi skal ringe der på Fredag.

Dette var vårt første forsøk og vi kan virkelig anbefale klinikken der,

Utrolig god service og oppfølging og du føler deg velkommen.

Vi måtte ta TESA, ICSI, og ASSISTED HATCHING på 2 og 1 uten.

Det eneste som kan gå galt nå er spontan abort da hun har hatt det tidligere, men vi håper det går bra.

Vi var heldige nå men Dere andre må ikke gi opp Stå På Så Blir Det Deres Tur.

Krysser fingrene for alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102728-jippi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så mye dette var enestående. jeg ble nysgjerrig da du nevnte at hun har hatt sa jeg har hatt fem tror du denne behandlingen kan være noe for meg er det mulig og få høre noen råd blir jeg veldig taknemlig. lykke til videre og ta det med ro hvil deg godt og nå må mannen din bære deg på gullstol og behandle deg ekstra pent selv om du har humørsvingninger og sier mye dumt :-) stoooooooooor til lykke kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102728-jippi/#findComment-590269
Del på andre sider

Annonse

gratulerer så mye dette var enestående. jeg ble nysgjerrig da du nevnte at hun har hatt sa jeg har hatt fem tror du denne behandlingen kan være noe for meg er det mulig og få høre noen råd blir jeg veldig taknemlig. lykke til videre og ta det med ro hvil deg godt og nå må mannen din bære deg på gullstol og behandle deg ekstra pent selv om du har humørsvingninger og sier mye dumt :-) stoooooooooor til lykke kos fra

Heisann.

Takk for svaret som vi fikk fra Dere.

Hvordan en skal unngå SA er ikke godt å vite, men får prøve å bruke sunn fornuft, være forsiktig og håpe det beste.

Det var trist å høre at du har hatt så mange SA.

Vi måtte ta Tesa da hans refertilisering oprasjon var negativ.

Om dette kan hjelpe deg vet jeg ikke men det kan være en mulighet, siden en blir stimulert med hormoner hele tiden.

Vi vil nok være innpå her innimellom selv om vi har fått det til.

Vi ønsker Dere lykke til.

P.S. Ikke gi OPP

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102728-jippi/#findComment-592197
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...