Gå til innhold

Lese av mobilen til andre (Kanskje FU dette)

Anbefalte innlegg

Hvis du har mistanker om at kjæresten er utro, eller skjuler andre ting for deg.Eller at ei venninne skjuler ting for deg.... Er det da riktig å lese av mobilen hans/hennes? Og hvis du oppdager at du hadde rett, tar du det opp med vedkommende?

Hvordan ville du reagert hvis noen leste av mobilen din?

(Ikke selvopplevd, og ingen mistanker her i gården. Bare ser at det er mange som har havnet oppi denne situasjonen.)

Fortsetter under...

Kizza1365380506

I utgangspunktet synes jeg at mobiltelefonen er like privat som en dagbok og ville aldri selv ha lest andres mld. Hadde jeg hatt mistanke om at min mann var utro ville jeg kanskje ha tenkt anderledes men i realiteten er jeg imot.

Dersom jeg hadde mottatt en mld jeg ikke ville andre skulle se hadde jeg slettet den med en gang.

Enkelte har jo en uttalt avtale om at det er OK å lese hverandres mld.

Gjest selvsagt ikke

I utgangspunktet synes jeg at mobiltelefonen er like privat som en dagbok og ville aldri selv ha lest andres mld. Hadde jeg hatt mistanke om at min mann var utro ville jeg kanskje ha tenkt anderledes men i realiteten er jeg imot.

Dersom jeg hadde mottatt en mld jeg ikke ville andre skulle se hadde jeg slettet den med en gang.

Selvsagt leser en ikke andres brev, e-mail eller SMS.

Er det noe å diskutere i det hele tatt?

Selv har jeg opplevd det at min samboer tulla med en annen jente.Og det oppdaget jeg siden jeg var nyskjerrig,påmobilen hans.Sjekka innboksen hans og der stod det masse om at hun likte ham,ville treffe ham,hvordan det gikk,og kjærlighetsdikt osv.Så hvis du har stygge anelser om at han er utro,synes jeg det ikke er noe galt i å bare sjekke mobilen hans.Kansje får du svaret der. Det fikk i hvertfall jeg.

petter smart

Selv har jeg opplevd det at min samboer tulla med en annen jente.Og det oppdaget jeg siden jeg var nyskjerrig,påmobilen hans.Sjekka innboksen hans og der stod det masse om at hun likte ham,ville treffe ham,hvordan det gikk,og kjærlighetsdikt osv.Så hvis du har stygge anelser om at han er utro,synes jeg det ikke er noe galt i å bare sjekke mobilen hans.Kansje får du svaret der. Det fikk i hvertfall jeg.

Hva om noen sjekker mobilen til den andre, det er ikke noe galt der, den andre finner ut dette (tar deg på fersken e.l.), hva da? Hvordan hadde du reagert?

Annonse

Jeg leser ikke på gubbens mobil og såvidt jeg vet leser ikke han på min heller, ikke at det er noe interessant for ham på min mobil heller. :o) Det hender jeg slumper til å åpne en e-post til ham, men er det noe han vil holde hemmelig så har han sikkert andre e-postadresser til det bruket. :o)

Jeg mistenkte at noe var på gang og sjekket mobiltelefonen hans. Fikk bekreftet at en venninne av oss var hypp på ham og hadde fölelser for ham. Det skrev hun på SMS. Vi hadde hatt det dårlig et halvt års tids og min magefölelse sa meg at jeg skulle fölge med. Konfronterte min kjäreste siden og han fortalte om det som hadde skjedd (at hun var interessert men at han ikke hadde mött henne mer enn den ene gangen da han forsto at hun var ivrig på ham). Siden sendte jeg den andre kvinnen en melding om at min kjäre hadde fortalt meg alt som var å fortelle og tatt i betraktning av hennes fölelser for ham så likte jeg ikke hennes SMS. Dessuten skrev jeg at jeg var skuffet over henne siden jeg hadde betraktet henne som en venn. Gjett om hun unnskyldte seg og ba oss ha et godt liv. Har siden ikke sjekket min kjäres telefon igjen, da jeg ikke tror at det er noe mer på gang. Vi kom oss over kneika og har det koselig som bare det! Er glad over at jeg konfronterte ham, for jeg hadde ikke orket å leve med uvissheten i lengre tid. Vil ha sannehten frem, for er han ikke noe å satse på så vil jeg vite det fortest mulig! Jeg stoler på ham nå...men fölger magefölelsen - jeg har som regel rett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...