Gå til innhold

Et under har skjedd...........

Anbefalte innlegg

Hei!

Var litt aktiv på disse sidene for ca. 4 år siden i forbindelse med vårt første prøverørsforsøk.

Jeg ble gravid med tvillinger den gangen men det var desverre utenfor livmoren. Har etter det hatt tre forsøk til + tre inseminasjoner uten positivt resultat. Etter alt dette var jeg helt utkjørt og psykisk veldig langt nede, og vi bestemte oss for at nok er nok....

Etter en stund ble vi tipset om en homeopat som jobber kun med barnløse og som holder på med akupunktur og soneterapi i tillegg. Vi begynte hos henne i september og i går testet jeg positivt på blodprøve med en hcg verdi på 735!!!!!!!

For oss er dette et under og vi kan ikke helt tro at det er sant.

Vår diagnose er uforklarlig barnløshet da alt er bra både med meg og min mann. Jeg har i tillegg et barn fra før.

Så etter nærmere fem års prøving har det altså lykkes for oss og mitt ønske til alle dere der ute er at jeg håper dere lykkes en gang. For meg var det å kunne lese om andre som klarte det til slutt utrolig viktig, så jeg håper at jeg ikke støter noen her på forumet med dette innlegget...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102735-et-under-har-skjedd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så mye det er deg vel unnt er kejmpe glad på dine vegne. man blir motivert og finner tilbake til håpet når andre greier det. jeg har hatt fem sa så jeg ble veldig interesert i den homeopaten du snakket om hvem er det? er det noe for meg tror du.? ønsker deg lykke til videre :-) koos deg i tiden nå og ta vare på deg selv ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102735-et-under-har-skjedd/#findComment-590274
Del på andre sider

gratulerer så mye det er deg vel unnt er kejmpe glad på dine vegne. man blir motivert og finner tilbake til håpet når andre greier det. jeg har hatt fem sa så jeg ble veldig interesert i den homeopaten du snakket om hvem er det? er det noe for meg tror du.? ønsker deg lykke til videre :-) koos deg i tiden nå og ta vare på deg selv ...

Hei igjen og takk for lykkeønskninger.

Selvfølgelig kan dere få navnet på homeopaten som har hjulpet oss. Hun holder til i Oslo og navnet er: Anette Heggemsnes v/ St. Hanshaugen Homeopati og Akupunktur Tlf:22373234 / 99018572

Hun har litt ventetid ca. en mnd. men det er det verdt å vente på hvis dere har tenkt på alt. behandling. For ikke bare har hun peiling på hva hun holder på med, hun er i tillegg en veldig koselig og imøtekommende dame.

Det var Dr. Magnus ved Røde Kors klinikken, her i Oslo,som anbefalte meg å prøve henne. Min oppfatning er at hun har gjort flere (?) gravide av de som Dr. Magnus ikke har klart å hjelpe (vi er i den kategorien)

Da ønsker jed dere begge lykke til, og husk at hvis man ikke gir opp så vil det trolig bli deres tur en gang!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102735-et-under-har-skjedd/#findComment-590689
Del på andre sider

Gjest tidligere golf

Hei igjen og takk for lykkeønskninger.

Selvfølgelig kan dere få navnet på homeopaten som har hjulpet oss. Hun holder til i Oslo og navnet er: Anette Heggemsnes v/ St. Hanshaugen Homeopati og Akupunktur Tlf:22373234 / 99018572

Hun har litt ventetid ca. en mnd. men det er det verdt å vente på hvis dere har tenkt på alt. behandling. For ikke bare har hun peiling på hva hun holder på med, hun er i tillegg en veldig koselig og imøtekommende dame.

Det var Dr. Magnus ved Røde Kors klinikken, her i Oslo,som anbefalte meg å prøve henne. Min oppfatning er at hun har gjort flere (?) gravide av de som Dr. Magnus ikke har klart å hjelpe (vi er i den kategorien)

Da ønsker jed dere begge lykke til, og husk at hvis man ikke gir opp så vil det trolig bli deres tur en gang!

Mvh

Hei!

Ville bare fortelle at det er en dyktig homeopat til i Osloområdet som har god peiling på ufb. Hun er selv ufrivillig barnløs og har fått et barn ved hjelp av alternativ medisin og IVF mener jeg. Hun skriver i Foreldre og Barn for de som har sett det bladet.

Hun jobber på Linderud Naturmedisinske Senter og heter Hilde Skjerve Tlf: 22631026.

Bare et tips. Har selv gode resultater etter alt.behandling med akupunktur og ICSI. Har en gutt på snart 19 mnd og en gutt i magen som er ventet i juli. Lykke til alle sammen og gratulerer til deg filiokus!

Med hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102735-et-under-har-skjedd/#findComment-591139
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...