Görtz Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hei! Jeg er 26 år gammel, fast partner. Etter tre år med p-piller ble jeg operert for cyster sist høst. Da sluttet jeg med pillen, men ville prøve p-sprøyten. Det gikk ikke noe bra..så siden februar 2003 har ikke jeg brukt noen form for prevansjon (Kondom). Desember 2002 begynte jeg å blø etter samleie, og det varte noen dager. Slik har det egenntlig vært siden den gang, ved siden av min regelmessige (forholdvis) menstruasjon har jeg fått blødninger etter stort sett hvert samleie. Dette sliter både for meg og for min partner. Det føles også vondt under selve samleie. Sist uke toppet det hele seg..da mistet jeg så mye blod at jeg måtte holde senga i tre dager. Da blødde jeg i en uke, og da hadde jeg hatt menstruasjon to uker før. Jeg er av den typen som ikke takler legesituasjonen...selv om jeg sikkert må ta en sjekk, vil jeg først spørre dere...hva det kan være. På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102816-bl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg er helt amatør, og vet ingenting annet enn dette: Min gjetning er at slimhinnene i underlivet ditt er skjøre og tynne. Siden de også er blodfylte, så blør de lett, og da særlig etter samleie. Friksjonen ved samleie, særlig når man bruker kondom, kan forårsake slike blødninger du beskriver. Har du forsøkt uten kondom? Blør du da også? Uansett, jeg tror du gjør klokt i å kontakte lege, evt gynekolog. Å holde senga tre dager pga stort blodtap...herregud, du høres ikke helt vel bevart ut som ikke har kontaktet lege før ! :-) Unnskyld at jeg sier det, men her burde altså samboeren din sparket deg til lege forlengst! Dette MÅ du jo bare få undersøkt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/102816-bl%C3%B8dninger/#findComment-595765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.