Gå til innhold

Når begynte du å ronke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ingen signatur

Ronke? Er det kun menn som ronker? Er litt forvirret mht begreper her...

Selv begynte denne damen så tidlig at hun ikke husker det. Og sist hun onanerte var for et par timer siden.

For å si det slik,man pleier å si at menn ronker og kvinner mastruberer

Annonse

Annonse

Gjest veldig anonym jentunge og sånn

Jeg har fått høre av min mor at jeg har vært en liten kåtsekk nesten fra jeg forlot livmora hennes.

Jeg gnukka meg fram og tilbake i bleia da jeg var baby og jeg innarbeidet en bra håndteknikk fra jeg var 5/6.

Det er mulig at noen blir støtt av å høre om at barn også kan være kåte, men jeg husker faktisk episoder der jeg fikk orgasme før skolealder.

Jeg krummet hånda rundt undelivet og jukka litt.

Denne teknikken brukte jeg lenge.

Jeg er i dag en kåt, ung dame som ikke har problemer med min egen seksualitet.

Jeg har ikke problemer med å få orgasme og det tror jeg at jeg kan takke min onani-debut for.

Tusen takk!!

Gjest ...dame uten signatur

Jeg har fått høre av min mor at jeg har vært en liten kåtsekk nesten fra jeg forlot livmora hennes.

Jeg gnukka meg fram og tilbake i bleia da jeg var baby og jeg innarbeidet en bra håndteknikk fra jeg var 5/6.

Det er mulig at noen blir støtt av å høre om at barn også kan være kåte, men jeg husker faktisk episoder der jeg fikk orgasme før skolealder.

Jeg krummet hånda rundt undelivet og jukka litt.

Denne teknikken brukte jeg lenge.

Jeg er i dag en kåt, ung dame som ikke har problemer med min egen seksualitet.

Jeg har ikke problemer med å få orgasme og det tror jeg at jeg kan takke min onani-debut for.

Tusen takk!!

HaHaHa! Godt skrevet!

Jeg kan fortelle omtrent samme historie som deg, noe jeg har gjort lenger nede i tråden.

Men til min hører det at jeg ikke lett for orgasme med partner, så det kan være litt individuellt selv om man har en lang orgasme-historie bak seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...