Gå til innhold

Så blei det ei jente da..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Maud Angelica Behn...

Hvor tar de Angelica fra?

Skrevet

Åsså Angelica, dah! Høres ut som Magica fra Tryll, jo! ;o)

Skrevet

Ja, gratulerer med pikebarnet, men ikke med navnevalget...dessverre!

Gjest heidiloffer
Skrevet

Maud Angelica Behn...

Behn-boms tok vel navnet fra en roman han skrev /skriver på!

Skrevet

Maud Angelica Behn...

Maud Angelica?????? Maud er jo litt stilig og med den familien så er det helt greit, men Angelica???? *Grøsser*

Annonse

Skrevet

Maud Angelica Behn...

Kanskje de har lest Sagaen om Isfolket på turene sine?? Der har de jo Sol Angelica??

Skrevet

Gratulerer til dem. Og jeg må vel være en av ytterst få som synes at navnet er fint. Synes det passer fint til etternavnet.

Skrevet

Maud Angelica Behn...

Kanskje de bare syntes det var et vakkert navn? Og det er da heldigvis enda lov å ha forskjellige meninger.

Synes navnet var fint, jeg.

Skrevet

Det var hyggelig alt gikk bra. Synes Maud går an, men Angelica falt ikke i smak.

Skrevet

Kanskje de har lest Sagaen om Isfolket på turene sine?? Der har de jo Sol Angelica??

Kiosklitteratur? Tja.

Jo, flotte bøker altså.

Jeg syns det var et vakkert navn. Og at Folket venner seg til det etterhvert. Og snart blir det mer populært med slike dobbeltnavn.

• 2 år senere...
Gjest M.Angelica
Skrevet

Maud Angelica Behn...

De har fått det fra meg ;)

fei1365380229
Skrevet

De har fått det fra meg ;)

Hvordan klarte du å finne et så gammelt innlegg for å svare på det :)

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvordan klarte du å finne et så gammelt innlegg for å svare på det :)

Hehe..jeg driver å tester den søkfunksjonen. Hos meg har det forsvunnet det avanserte søket :/

fei1365380229
Skrevet

Hehe..jeg driver å tester den søkfunksjonen. Hos meg har det forsvunnet det avanserte søket :/

Jeg skjønte ingenting når jeg leste trådstarters innlegg. Trodde Vincent nå hadde fått en jente, men så leste jeg at hun skulle kalle henne enten Maud eller Angelica og da begynte jeg å lure :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg skjønte ingenting når jeg leste trådstarters innlegg. Trodde Vincent nå hadde fått en jente, men så leste jeg at hun skulle kalle henne enten Maud eller Angelica og da begynte jeg å lure :)

He he..jeg så faktisk ikke på datoen på innlegget da jeg svarte.. Skulle kanskje ha gjort det ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...