Gå til innhold

forelska og gift

Gjest forelsket i en dagdrømmemann?

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket i en dagdrømmemann?

Jeg blir veldig lett forelsket. Nå har dert skjedd igjen. Går rundt og er ør og svimmel. Når jeg ser han sluses jeg inn i en virvel og ser og hører ingenting annet enn hans øyne. Det kribler og bruser i hele kroppen. Jeg sitter på jobb, lytter på radioen og tenker bare på han dag etter dag. Men jeg er gift, har tenkt å fortsette med det, vi har små barn som ikke vil bli oppdratt av to skilte foreldre. Mannen min her helt grei, har ingenting spes. å klage på. Dette er en fase jeg må igjennom antakelig, kan jo se på det som krydder i hverdagen??? Vi ses bare et par ganger i mnd. og jeg vet ikke hva han føler. Samme kan det være for dette blir aldri mer enn en deilig dagdrøm.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102874-forelska-og-gift/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...