Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Deilig å endelig være i gang! Føler for første gang at det virkelig skjer noe. Dette er vårt første forsøk og jeg vet at forventningene bør holdes moderate. Veeeldig enkelt!!!

Over til det tekniske:

Hvor stor dose er "vanlig"?

Vi tar Gonal F, og dosen 87,5IE.

Skal på ultralyd på fredag 2.mai. Da er jeg på 5. sprøyte dag. Skal vistnok over på annen dose, da med annet middel. Noen likt i løypa som meg?

Lykke til alle sammen.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/102912-3-dag-med-spr%C3%B8yter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mitt første forsøk hadde jeg doser på 150 IE i 11 dager... i mitt fjerde forsøk var jeg kommet opp i 300 IE i 14 dager... Som du ser så varierer det veldig. Alt etter hvor godt kroppen reagerer. Hvis du ikke reagerer noe særlig, tar du flere sprøyter, eller øker dosen. Det er det selvsagt legen som avgjør når han har sett hvordan folliklene dine utvikler seg.

Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...