linechr Skrevet 20. november 2000 Skrevet 20. november 2000 Kan man begynne på p-pillen før man har fått mensen (marvelon)? Jeg prøvde å lese i felleskatalogen men fant ikke ut noe. Hjelp meg! 0 Siter
linechr Skrevet 20. november 2000 Forfatter Skrevet 20. november 2000 Kan man begynne på p-pillen før man har fått mensen (marvelon)? Jeg prøvde å lese i felleskatalogen men fant ikke ut noe. Hjelp meg! 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. november 2000 Skrevet 22. november 2000 Mener du får man har fått mensen første gangen? Det kan man, men først må jenten utredes for å finne evt. årsak. P-pille kan gis som hormonbehandling for å utvikle kroppen. Hvis hun ikke har bruk for prevensjon, vil jeg foretrekke de tabletter man gir til kvinner i overgangsalderen, det er et mer naturlig hormon. Var det svar på spørsmålet? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. november 2000 Skrevet 22. november 2000 Mener du får man har fått mensen første gangen? Det kan man, men først må jenten utredes for å finne evt. årsak. P-pille kan gis som hormonbehandling for å utvikle kroppen. Hvis hun ikke har bruk for prevensjon, vil jeg foretrekke de tabletter man gir til kvinner i overgangsalderen, det er et mer naturlig hormon. Var det svar på spørsmålet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.