Gå til innhold

er dette normalt..eller hvordan kan jeg vite det?

Anbefalte innlegg

Gjest Mecha Girl 24

vært sammen med en fyr i tre år.Litt krangling opp og ned.

i "down" perioder har jeg tendenser til å lure på om jeg fortsatt er forelsket.

spesielt når jeg er ganske utslitt av stress og psykiske påkjenninger.

det har gått over og blitt bra igjen.

har det på samme måte nå. klarer ikke å føle eller tenke klart - er usikker på om jeg elsker han fortsatt og vet ikke hvordan jeg skal finne ut av det for sikkert.

når jeg spør meg selv så får jeg ingen svar.

er dette normalt? hvordan finner man ut for sikkert?

Vi er jo alle forskjellige og føler og reagerer forskjelligt.

noen tips?

Fortsetter under...

Gjest Mecah Girl 24

Tror dette er normalt. Livet - og samlivet - går nå engang i bølgedaler.

Man bør prøve og fokusere på det som er bra, og "glemme" det som er mindre bra. (Lett å si, da).

jo, men har alltid hatt det inntrykket at man SKAL VITE at man elsker noen uansett hvilken forfatning man er i?

jo, men har alltid hatt det inntrykket at man SKAL VITE at man elsker noen uansett hvilken forfatning man er i?

I et forhold går det alltid opp og ned, men tviler man på om man elsker, vil jeg tro at man ikke gjør det. Elsker man så vet man det, selvom man er forbannet på vedkommende.

Det høres normalt ut. Man er ikke forelsket hele tiden. Å elske er imidlertid noe annet enn å være forelsket. Tviler du på om du elsker ham, må du nok kjenne etter inne i deg. Om du innerst inne vil at det skal bli slutt elsker du ham kanskje ikke nok? Elsker er jo ikke kun et enten/eller-spørsmål som mange vil ha det til, det er jo grader av hvor mye man elsker også. Noen ganger elsker man kjæresten sin veldig mye og andre ganger ikke særlig mye :)

Neida.

Det der er en av de teite, romantiske mytene som gjør mange usikre og får oss til å bryte opp uten å jobbe nok for forholdet.

Herregud, er samboeren min en skikkelig pikk tenker jeg da ikke ømt at jeg elsker ham tross alt! Jeg tenker "fy søren, hva HAR jeg gjort som har fått barn, bil og leilighet med denne fyren?!".

Og så, når ting glir over, da er jeg fornøyd igjen:-)

Annonse

Neida.

Det der er en av de teite, romantiske mytene som gjør mange usikre og får oss til å bryte opp uten å jobbe nok for forholdet.

Herregud, er samboeren min en skikkelig pikk tenker jeg da ikke ømt at jeg elsker ham tross alt! Jeg tenker "fy søren, hva HAR jeg gjort som har fått barn, bil og leilighet med denne fyren?!".

Amen!

Neida.

Nemlig. :o)

Det er helt normalt, tror jeg. De ferreste går rundt og er forelsket 24/7!

Når det har vært en storm er det helt naturlig at slike tanker og følelser melder seg. Det som betyr noe er om du i "nøytrale" perioder kan kjenne at det positive regjerer. At det som er bra skinner over det som ikke alltid funker så godt.

Gjest oooops

Neida.

Hmf. Det er vel helst i de gode periodene at jeg tenker at gemalen er en pikk. Og er såre fornøyd med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...