Gå til innhold

Når blir det okay å fjerte i et forhold?

Anbefalte innlegg

Gjest Uffameg!

Magen min står som et spent tommeskinn noen gange fordi jeg holder på fjertene mine. Jeg bruker dopapir som lyddemper når det blir riktig ille. Når jeg ler noen ganger blir fiseringen slapp, og det har skjedd et par ganger. Og jeg ble SÅÅ flau...

Fortsetter under...

Gjest Emma 03

Jeg fjertet _DEN_ knallerten på første daten med en gutt. Vi satt på harde trebenker så den spratt opp over ryggen min som et kaldt gufs. Istedet for å ta det med humor, ble gutten svært brydd. Det hjalp ikke akkurat på min situasjon heller, men jeg klarte ikke å stoppe å le... hysterisk.

Gjest Emma 03

Jeg fjertet _DEN_ knallerten på første daten med en gutt. Vi satt på harde trebenker så den spratt opp over ryggen min som et kaldt gufs. Istedet for å ta det med humor, ble gutten svært brydd. Det hjalp ikke akkurat på min situasjon heller, men jeg klarte ikke å stoppe å le... hysterisk.

... at den kom helt ukontrollert.

Annonse

Så man skal ende opp som en sperreballong da etter en uke sammen? :)

Det var da småmøblert hjemme hos meg også----:)

De som kommer fra godt møblerte hjem har intet behov for å fjerte.

Jeg, som en født og oppvokst i en umøblert skoeske, kan selvsagt fjerte så mye jeg orker.

I særdeleshet gjør jeg dette alt annet enn lydløst i kassakøen på Joker.

I likhet med Emma lenger nede i tråden har jeg vært skikkelig uheldig... Jeg var på veg inn i forhold med X da vi sov sammen ei natt. Jeg hadde gått hele dagen i forveien og holdt på lufta. Sånn cirka midt på natta våknet vi begge av et gedigent GABOM! Vi lå i t-skje så hun fikk den midt i magen... Pinlig? ...ja...

Annonse

I likhet med Emma lenger nede i tråden har jeg vært skikkelig uheldig... Jeg var på veg inn i forhold med X da vi sov sammen ei natt. Jeg hadde gått hele dagen i forveien og holdt på lufta. Sånn cirka midt på natta våknet vi begge av et gedigent GABOM! Vi lå i t-skje så hun fikk den midt i magen... Pinlig? ...ja...

Forøvrig fjertet jeg ikke sammen med eks-dama

Er litt for fin på det ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...