Gjest x-woman. Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 hei, litt dumt spørsmål, men.....: kan man ha sex mens man sprøyter. Jeg holder på med puregon.... jeg spør bare for å være på den sikre siden. 0 Siter
Gjest Til x-woman Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 sex ivei du. Du har jo ikke sluppet eggene selv om du går på sprøyter. Noen merker jo at man mister lysten, og av egen erfaring, så var det enten eller hos meg. Noen ganger var jeg helt fraværende, og andre forsøk så var jeg helt på tuppa. Lykke til 0 Siter
x-woman Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 sex ivei du. Du har jo ikke sluppet eggene selv om du går på sprøyter. Noen merker jo at man mister lysten, og av egen erfaring, så var det enten eller hos meg. Noen ganger var jeg helt fraværende, og andre forsøk så var jeg helt på tuppa. Lykke til takk for svar.Greit å vite, men nå er dosen min justert opp og nå har jeg absolutt ikke lyst på sex. Nå er jeg bare kvalm og uggen 0 Siter
x-woman Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 sex ivei du. Du har jo ikke sluppet eggene selv om du går på sprøyter. Noen merker jo at man mister lysten, og av egen erfaring, så var det enten eller hos meg. Noen ganger var jeg helt fraværende, og andre forsøk så var jeg helt på tuppa. Lykke til takk for svar.Greit å vite, men nå er dosen min justert opp og nå har jeg absolutt ikke lyst på sex. Nå er jeg bare kvalm og uggen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.