nebrot Skrevet 20. november 2000 Del Skrevet 20. november 2000 hei! jeg er en jente på 18 år som har fire spørsmål jeg gjerne vil ha svar på. 1) for en stund siden var jeg ganske hard i magen, noe som resulterte i at endetarmen "sprakk". det begynte å blø og etter det har det klødd noe vanvittig! det blør ikke lenger men klør..vet du hvorfor?? 2) for et par uker siden begynte det å klø noe aldeles forferdelig i kjønnshårene..det skal sies at jeg hadde sex med en ny partner før dette intraff...jeg har sett etter og det er røde prikker. Hva er dette fornoe? 3) jeg klør meg nesten til blods nedentil helt bakerst på kjønnsleppene (mot endetarmen) jeg har prøvd å se etter noen merker, men ser ingenting synlige. Hva kan dette komme av? 4) og sist...mellom mensen har jeg utflod i form av hvit/gjennomsiktige klumper.. hva kommer det av?? mange klemmer! håper på hjelp:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nebrot Skrevet 20. november 2000 Forfatter Del Skrevet 20. november 2000 hei! jeg er en jente på 18 år som har fire spørsmål jeg gjerne vil ha svar på. 1) for en stund siden var jeg ganske hard i magen, noe som resulterte i at endetarmen "sprakk". det begynte å blø og etter det har det klødd noe vanvittig! det blør ikke lenger men klør..vet du hvorfor?? 2) for et par uker siden begynte det å klø noe aldeles forferdelig i kjønnshårene..det skal sies at jeg hadde sex med en ny partner før dette intraff...jeg har sett etter og det er røde prikker. Hva er dette fornoe? 3) jeg klør meg nesten til blods nedentil helt bakerst på kjønnsleppene (mot endetarmen) jeg har prøvd å se etter noen merker, men ser ingenting synlige. Hva kan dette komme av? 4) og sist...mellom mensen har jeg utflod i form av hvit/gjennomsiktige klumper.. hva kommer det av?? mange klemmer! håper på hjelp:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. november 2000 Del Skrevet 22. november 2000 1. Få en lege til å undersøke deg. 2. Kan det være flatlus? Se etter lus, de er ca 2 mm. Hvis det er forklaringen, kan du kjøpe spesiell sjampo på apoteket 3. og 4. Det kan være sopp. Da kan du kjøpe krem på apoteket. Burde du ikke få en sjekk hos lege for en grundig undersøkelse, også for evt chlamydia? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. november 2000 Del Skrevet 22. november 2000 1. Få en lege til å undersøke deg. 2. Kan det være flatlus? Se etter lus, de er ca 2 mm. Hvis det er forklaringen, kan du kjøpe spesiell sjampo på apoteket 3. og 4. Det kan være sopp. Da kan du kjøpe krem på apoteket. Burde du ikke få en sjekk hos lege for en grundig undersøkelse, også for evt chlamydia? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.