Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter flere stormfulle fysisk baserte forhold, er jeg nå i ferd med å "flørte" med en bekjent av meg jeg har jent i flere år. Vi har aldri vært nære venner, men vanket i samme venne gjeng. Begge har vi to lange forhold bak oss, i den samme gjengen. Dvs vi hadde begge "perfekte forhold" helt til den dagen da det bel slutt med begge forholdene på samme tid.

I årene etterpå har min "flørt" og jeg vært single, mens de andre fant jeg seg partner fort.

Det jeg lurer på nå er:

Er det noen av dere som har blitt gradvis forelsket og tent på sin venn/bekjent og likevel opplevd spennende erotikk?

Jeg er så redd for at det er vanskelig å kombinere begjær/lidenskap og vennskap. Eler er jeg bare så totalt rammet av dårlige erfaringer at jeg ikke ser mitt eget beste?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103047-venskap-til-kj%C3%A6rlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, enten så sier det bang eller så sier det ikke. Men vi er alle forskjellige så jeg ser jo at for noen er det en mulighet.

Men mistenker de som ikke opplever banget i å ikke være forelsket men glad i. Kjenner flere voksne damer på over 40 som aldri har opplevd det mens noen som meg har opplevd det flere ganger.

Muse1365380276

Nei, enten så sier det bang eller så sier det ikke. Men vi er alle forskjellige så jeg ser jo at for noen er det en mulighet.

Men mistenker de som ikke opplever banget i å ikke være forelsket men glad i. Kjenner flere voksne damer på over 40 som aldri har opplevd det mens noen som meg har opplevd det flere ganger.

Kjære Focusina

Jeg vil råde deg til å stole på intuisjonen din. Dersom du er interessert i denne mannen på flere plan synes jeg du burde gå videre.

Jeg hadde kjent min samboer som venn i 2 år før det ble kjærlighet ved 100? blikk. Jeg likte ham utrolig godt og kjente en dragning mot ham, men hadde til da kun opplevd andre typer forelskelser, og noe, en gnist, manglet mellom oss. Vi var også begge i forhol en del av tiden, så da var tiltrekning "uaktuelt" (litt moralistisk der kanskje).

Et stykke inni prosessen med å bli kjent, etter at vi begge var i tvil (tror jeg) om det kunne bli et forhold, sa det plutselig pang! Stjerner og granater- stor forelskelse.

Dette var ufattelig overraskende for meg, tidligere var han jo bare en god venn. Nå ser jeg at det var enormt fint for oss å kjenne hverandre ganske godt før vi tok steget. Han er min beste venn og store kjærlighet i livet.

lykke til! Håper du våger hvis du vil!

Kizza1365380506

Jeg er enig med Muse, jeg tror jeg hadde prøvt meg. Men jeg ville gått litt forsiktig frem i begynnelsen sånn for ikke å miste en god venn mener jeg.

Det er ikke sikkert du vil oppleve de store høydene med denne personen, men er det ett menneske du trives med så er den gode dype følelsen kanskje nok. Men på den andre side, du vet jo ikke - enda....!

Jeg sier gå for det. Ellers vil du bare angre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...