Gå til innhold

VONDT og STORE PROBLEMER

Anbefalte innlegg

Gjest aylar2003

Hei jeg er jente på 19 år, har hatt samleie med min forlovede i 3 år. Vi har ikke hatt noen problemer för. Men nå har jeg blitt hoven der han stikker penis inn. Det föles som et blåmerke. Vi har latt väre å ha sex for å se om det blir bedre, men det gjör like vondt hver gang nå. Dette har oppstått de siste måndene. det blir bare vondere og vondere. blitt så vondt at jeg kan ikke bruke tampong eller liker ikke at han tar på meg inni der. Sexlivet vårt er ödelagt fordi jeg får vondt og klager. Han gir meg ikke lang forspill heller, kanskje fem min så tror han at jeg er klar siden jeg er våt. men jeg har sagt ifra til han at jeg trenger lengre forspill. han er vill og hardhendt mens jeg liker lengre forspill og mere kos og roligere. han synes det blir for teit og kjedelig. uansett så får jeg vondt, men litt mindre smerter da jeg er veldig opphisset. hva er denne hovenheten i skjeden min? vi har ventet i flere dager med å ha sex, men det er like ille vär gang. Siden oktober startet jeg for förste gang med p-spröyten, jeg ble totalt forandret i oppförsel og helsemessig dårlig av den. I dag bruker jeg ingen ting fordi jeg har fått helt angst for alt med tabletter og hormoner osv. jeg skiftet personlighet og ble sint og aggresiv,var ute etter bråk hele tiden. sexlivet gikk til helvete fordi jeg ble ikke opphisset og PLUSS at jeg hadde böldninger hele tiden. det har jeg i dag også,blödningene har ikke stoppet, selv etter at jeg gikk til lege å fikk p-piller jeg måtte bruke for at det skulle stanse. da fikk jeg noen andre tabletter og det stanset heller ikke da. nå vet jeg ikke hva jeg skal gjöre lengre. jeg har fått problemer med skjelettet og stavelse problemer, har hatt mye vondt i magen, ofte diare, mistet matlystet, men desperat etter noe sött. fryser konstant hele tiden. og alt er bare kaos med helsen min. legene sier jeg er helt frisk, men det er ikke sant. dette har blitt et helvete for meg og jeg sliter mye. kan du väre så snill å gi meg råd eller henvise meg til en MEGET dyktig lege, jeg er lei av å gå til leger som sier jeg er frisk når jeg har problemer. takker for svar, håper du svarer fortest mulig! vennlig hilsen aylar 19år. (oslo)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103087-vondt-og-store-problemer/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...