Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Hallo.. fikk du ikke med deg at han laget et "show" i huset/spilte?? Det var ikke sant alt han sa, bl.a. det med kondomer (han sa etterpå i dagbladet at han selvsagt bruker det) og han hadde ikke alltid vært utro.. ville lage liv/diskusjoner i huset.

Hallo.. fikk du ikke med deg at han laget et "show" i huset/spilte?? Det var ikke sant alt han sa, bl.a. det med kondomer (han sa etterpå i dagbladet at han selvsagt bruker det) og han hadde ikke alltid vært utro.. ville lage liv/diskusjoner i huset.

oh right!!!

Han skjønte vel gjerne hvor lite lurt det var å si att han IKKE brukte kondom!

Og tok til vett og juger om det istedet!

Jeg hadde og sagt jeg ALLTID bruker kondom selv om jeg ALDRI bruker det hvis jeg hadde liggi med 300 damer.!

Annonse

Gjest Humlepungen

Ikke rart at han har forskrudd kvinnesyn. Men jeg har inntrykk av at noen mannfolk synes det er litt kult med det synet på kvinner?

Ja det er nok mange gutter som har et slikt "bruk og kast" syn på jenter. Men jeg tror det er minst like mange gutter som tøffer seg med slikt prat sammen med andre gutter/menn. At de har det mest i kjeften om du forstår. Holdningene deres når det kommer til stykket er kanskje ikke like ræva. Det vitner om dårlig selvtillit om en må skryte om slikt sammen med andre hankjønn for å få innpass i "flokken".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...