Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med et "gavekort" på elskov?

Kunne kanskje vært et lite krav om at han måtte sjarmere deg i senk, hvis du tilfeldigvis har "hodepine" akkurat de dagene han vil heve litt av gaven ;-)

Dette er ment som tillegg til det andre du måtte finne på, til den store dagen.

Gjest tit tut

Kunne kanskje vært et lite krav om at han måtte sjarmere deg i senk, hvis du tilfeldigvis har "hodepine" akkurat de dagene han vil heve litt av gaven ;-)

denne var skikkelig god -hehe

Annonse

Du kan jo kanskje krydre de forskjellige kortene med diverse fantasier...

...så er det bare til å innstille seg på at dere skal oppfylle dem sammen en vakker dag ;-)

Lykke til med dagen, og det videre samlivet!

Ved nærmere ettertanke kan det hende at disse fantasiene kan bli litt for "planlagt".

Lykke til med den store dagen iallefall!

petter smart

Hva er poenget med et slikt gavekort dersom han fortsatt må sjarmere henne i senk når hun har hodepine e.l.? Det er jo nettopp da han har bruk for et kort som garantert gir han sex, uten noe om og men.

Ellers blir det en dårlig gave, han kan få sex med henne når hun er kåt og ønsker sex, men ikke ellers.

Hva er poenget med et slikt gavekort dersom han fortsatt må sjarmere henne i senk når hun har hodepine e.l.? Det er jo nettopp da han har bruk for et kort som garantert gir han sex, uten noe om og men.

Ellers blir det en dårlig gave, han kan få sex med henne når hun er kåt og ønsker sex, men ikke ellers.

Fordi han aldri skal kunne kreve sex, til tross for en lapp.

Ha en god dag!

petter smart

Fordi han aldri skal kunne kreve sex, til tross for en lapp.

Ha en god dag!

Men dersom du mener det så bør du ikke gi bort gavekort på sex. Det blir som å gi bort gavekort på cd-er og så kreve når cd-en skal kjøpes, hvilken cd det er og prisen, evt nekte deg å kjøpe den dagen du kommer i butikken, eller prakke på deg en cd du ikke vil ha.

Et gavekort på sex betyr at en når som helst kan be om sex, men han er neppe en komplett idiot som krever sex dersom hun absolutt ikke ønsker det.

Men dersom du mener det så bør du ikke gi bort gavekort på sex. Det blir som å gi bort gavekort på cd-er og så kreve når cd-en skal kjøpes, hvilken cd det er og prisen, evt nekte deg å kjøpe den dagen du kommer i butikken, eller prakke på deg en cd du ikke vil ha.

Et gavekort på sex betyr at en når som helst kan be om sex, men han er neppe en komplett idiot som krever sex dersom hun absolutt ikke ønsker det.

Kjære vene.

Om ikke du forstår det, så antar jeg at hennes mann vet ikke kan kreve sex til tross for at han har fått gavekort. Da må han bidra litt, for å få hevet gaven.

Ha en god dag!

petter smart

Kjære vene.

Om ikke du forstår det, så antar jeg at hennes mann vet ikke kan kreve sex til tross for at han har fått gavekort. Da må han bidra litt, for å få hevet gaven.

Ha en god dag!

Var det ikke det jeg skrev i mitt forrige innlegg, at han neppe var så dum at han krevde sex dersom hun ikke ønsket sex?

Men hva er poenget med et slikt "gavekort" mener du?

Det blir som å få et gavekort på en cd, men likevel måtte betale for den selv.

Annonse

Gjest tit tut

Det her er jo bare bortkastet tid... Og det er jo ikke du som skal få gavekortet heller ;-) Dette vil ikke bli noe problem. Hos oss "får" ikke han sex. Her har vi sex sammen -mye bedre!!

Gjest ikke så smart likevel

Ønsker du sex med en kvinne som ikke har lyst på sex????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

petter smart

Ønsker du sex med en kvinne som ikke har lyst på sex????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Nei selvfølgelig ikke, men jeg ønsker heller ikke et gavekort på sex da jeg anser sex som noe en har sammen, ikke noe en kvinne gir meg (som en gave).

Og skal det være noe poeng med et slikt gavekort må han kunne få sex selv om hun "har vondt i hodet".

Gjest tit tut

Nei selvfølgelig ikke, men jeg ønsker heller ikke et gavekort på sex da jeg anser sex som noe en har sammen, ikke noe en kvinne gir meg (som en gave).

Og skal det være noe poeng med et slikt gavekort må han kunne få sex selv om hun "har vondt i hodet".

Det er noen som ikke gir seg her ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...