Gå til innhold

Stygt arr på penis - kan det fikses?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei, jeg er noen og 20 år og har fått ett stygt arr på penis som har blitt betent, sånn at huden rundt penis har "festet" seg i selve penisen på ett lite punkt. Har forsøkt å operere det og har fått kortison på såret for at det ikke skal feste seg, men det har festet seg igjen. Går det ann å operere det hos spesialister likevel? jeg er flau over det og er ikke så hissig på sex pga dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103108-stygt-arr-p%C3%A5-penis-kan-det-fikses/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Vet ikke om fiksinga, men det skulle ikke bety noe for jenta når dere er nakne sammen:)

Joda, men det er flaut likevel! Det er veldig irriterende, for det er så jævlig lite sted hvor det er "hekta seg opp". Det ble betent pga. at jeg har harde ereksjoner om natta, som rev opp såret. Det burde ikke være så vanskelig å fikse hvis man kuttet vekk den delen hvor det er festet og syr igjen! Finnes det ingen spesialister på sånt ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...