Gå til innhold

Mannen min lyver og unngår å fortelle meg ting

Anbefalte innlegg

Gjest usikker på min reaksjon

Har flere ganger tatt han i både små og store løyner. Konfronterer han sjeldent om dette...sikkert mye fordi jeg ikke liker å konfrontere folk, og så lenge det ikke er HELT nødvendig, så blåser jeg i det og unngår ehller å involvere meg.

Problemet nå er at jeg av min svigerinne fikk høre om den størte familiehemligheten (dette gjelder hans familie). Det er ikke tatt opp offesielt ennå, og det er bare han og søsteren som vet dette. Det som plager meg er at han ikke har fortalt meg dette..

Er jeg urimlig?

Fortsetter under...

Du er ikke urimelig som forventer at din mann skal slutte å lyve til deg. Ren og skjær løgn hører ikke hjemme i et forhold.

Men, du er urimelig når du mener han bør fortelle deg en slik hemmelighet uten videre. Han må selv få finne ut av når tiden eventuelt er inne for å snakke med deg om det.

Jeg syns ikke du skal gjøre noe mer med saken før han selv velger å fortelle. Ikke invader han.

Gjest ikkenickinattnei

Du er ikke urimelig som forlanger at mannen din er ærlig mot deg.

Dermot er du urimelig som forlanger at han skal fortelle deg familiehemmeligheter.

Har selv fått høre ting fra svigermor angående svigerfar, ting som min mann ikke har fortalt meg. Grunnen til det er at det er et utrolig ømt punkt for min mann, og det må jeg godta. Vi snakker om alt, men ikke om svigerfars problemer. Slik er det, og et må jeg finne meg i.

Gjest greta turbo

Du er ikke urimelig som forlanger at mannen din er ærlig mot deg.

Dermot er du urimelig som forlanger at han skal fortelle deg familiehemmeligheter.

Har selv fått høre ting fra svigermor angående svigerfar, ting som min mann ikke har fortalt meg. Grunnen til det er at det er et utrolig ømt punkt for min mann, og det må jeg godta. Vi snakker om alt, men ikke om svigerfars problemer. Slik er det, og et må jeg finne meg i.

Hvis han ikke kan snakke med sin kone om en ting, sier det litt om forholdet der, og mangelen på åpenhet og kommunikasjon......

Gjest greta turbo

Ja, du er urimelig, og din svigerinne er urimelig som forteller deg dette.

"Den største familiehemmeligheten" har du tross alt ikke noe krav på å vite noe om så sant ikke mannen din selv føler for å fortelle deg det.

Hun er jo en del av familien da, så hvorfor har hun ikke noe med det?

Annonse

Hun er jo en del av familien da, så hvorfor har hun ikke noe med det?

Så dersom man er en del av familien så forutsetter det man skal vite alt om alle?

Glem det. Jeg forstår ikke hva du legger i samlivet, og du forstår åpenbart ikke min.

Gjest ikkenickinattnei

Hvis han ikke kan snakke med sin kone om en ting, sier det litt om forholdet der, og mangelen på åpenhet og kommunikasjon......

Før du vet hva det handler om så synes jeg du skal snurpe den store kjeften din igjen. Hva faen vet vel du om hva som har skjedd og ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...