Gå til innhold

Bakpuling, lakk, lær, pisk og andre rariteter.

Anbefalte innlegg

Hva er det seksuelle begreps innhold?

Analsex har tidligere vært ett yndet fenomen pga at man ikke kan bli gravid av dette.

Lakk, lær og pisk kan fungere som afrodisia og stimulere til økt nytelse for noen.

Dette er jo bare flott.

Jeg synes det er spennede å og utrolig opphisende og mate hverandre med jordbær og kirsebær i boblebadet. Gjerne med en syrlig hvitvin.

So what?

Så lenge begge er med på ting frivillig å det gir begge nytelse så er det vel flott?

Hvem bestemmer hva som er kinky eller ikke?

Fortsetter under...

• Svar 210
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jacob

40

• trb

36

• rosanna

22

• shandy

14

Mest aktive i denne tråden

Analsex har tidligere vært ett yndet fenomen pga at man ikke kan bli gravid av dette.

Lakk, lær og pisk kan fungere som afrodisia og stimulere til økt nytelse for noen.

Dette er jo bare flott.

Jeg synes det er spennede å og utrolig opphisende og mate hverandre med jordbær og kirsebær i boblebadet. Gjerne med en syrlig hvitvin.

So what?

Så lenge begge er med på ting frivillig å det gir begge nytelse så er det vel flott?

Dette er jo bare flott.

So what?

Hvor mange jenter tror du ikke det er som lar seg overtale/presse til smertefull analsex?

Dette er jo bare flott.

So what?

Hvor mange jenter tror du ikke det er som lar seg overtale/presse til smertefull analsex?

Annonse

Jacob, du forbløffer meg stadig. Ikke bare har du en skarp penn, og evnen til å sette ting på plass, du har også plass for de alvorlige og mer viktige sider i livet. Du viser en ny og fin side ved deg sjøl.

Forøvrig har jeg stor sans for alle de seksuelle aspektene du nevner.

Har du sansen for ALT det..?

Åhja..så du har det travelt da, skjønner jeg ? :-)

Jacob, du forbløffer meg stadig. Ikke bare har du en skarp penn, og evnen til å sette ting på plass, du har også plass for de alvorlige og mer viktige sider i livet. Du viser en ny og fin side ved deg sjøl.

Forøvrig har jeg stor sans for alle de seksuelle aspektene du nevner.

Har du sansen for ALT det..?

Åhja..så du har det travelt da, skjønner jeg ? :-)

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...