Gå til innhold

Bakpuling, lakk, lær, pisk og andre rariteter.

Anbefalte innlegg

Dekryptering = kode som er vanskelig å knekke----eller no sånt.(?)

Skjønte du det Jacob?

Men drit i det, Grabukk har tunnelsyn og eier ikke vidvinkel.

Jeg skjønner hva du mener med innlegget ditt, nemlig at noe udefinbart blir ødelagt.

Grensene strekkes for langt og hvor skal det ende?

Er kjærlighet et begrep som er iferd med å falle bort?

Er det bare sex som teller og jo råere jo bedre ?

Dekryptering= Å gjøre budskap skrevet på en uforståelig og innviklet måte leselige.

>Men drit i det, Grabukk har >tunnelsyn og eier ikke >vidvinkel.

Nå rører du fælt med begrepne. Det er konservative, ensporede folk med motstand mot alt nytt som mangler vidvinkel og har tunnelsyn, ikke den som viser toleranse.

>Grensene strekkes for langt og >hvor skal det ende?

Hvor det skal ende ? I endetarmen blandt annet, men selv det er altså for langt for deg.

Ingen av de seksuellt avvikende handlinger er noen ny oppfinnelse. De har eksistert like lenge som mennesket selv. Det er bare åpenheten for ulike variasjoner som har blitt bedre i vår kultur de siste tiår.

>Er kjærlighet et begrep som er >iferd med å falle bort?

Er det bare de som har sex i misjonærstillingen som elsker sin partner ?

Forøvrig venter jeg fortsatt på svar på mine 3 spørsmål om dine koplinger mellom åpenhet om sex og tvang og vold.

Fortsetter under...

• Svar 210
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jacob

40

• trb

36

• rosanna

22

• shandy

14

Mest aktive i denne tråden

Skjønte du det Jacob?

Jeg skjønner hva du mener med innlegget ditt, nemlig at noe udefinbart blir ødelagt.

Dekryptering= Å gjøre budskap skrevet på en uforståelig og innviklet måte leselige.

>Men drit i det, Grabukk har >tunnelsyn og eier ikke >vidvinkel.

Nå rører du fælt med begrepne. Det er konservative, ensporede folk med motstand mot alt nytt som mangler vidvinkel og har tunnelsyn, ikke den som viser toleranse.

>Grensene strekkes for langt og >hvor skal det ende?

Hvor det skal ende ? I endetarmen blandt annet, men selv det er altså for langt for deg.

Ingen av de seksuellt avvikende handlinger er noen ny oppfinnelse. De har eksistert like lenge som mennesket selv. Det er bare åpenheten for ulike variasjoner som har blitt bedre i vår kultur de siste tiår.

>Er kjærlighet et begrep som er >iferd med å falle bort?

Er det bare de som har sex i misjonærstillingen som elsker sin partner ?

Forøvrig venter jeg fortsatt på svar på mine 3 spørsmål om dine koplinger mellom åpenhet om sex og tvang og vold.

De to spørmålene dine fikk du raskt svar på av flere enn meg. Resten var påstander uten spørsmålstegn.

Tror du må få lagd et program hvor meldingene dine kan dekrypteres. Uten et slik det vanskelig å vite hva du egentlig mener og vil frem til.

øh...fikk jeg til svar fra deg at jeg ikke var gammel nok til å ha sex med meg selv en gang??

De to spørmålene dine fikk du raskt svar på av flere enn meg. Resten var påstander uten spørsmålstegn.

Tror du må få lagd et program hvor meldingene dine kan dekrypteres. Uten et slik det vanskelig å vite hva du egentlig mener og vil frem til.

øh...fikk jeg til svar fra deg at jeg ikke var gammel nok til å ha sex med meg selv en gang??

Din "venn" i sedelighetspolitiet har begått en grov tjenesteforsømmelse ved å vise deg sånne bilder....

Husk at norsk lov i PRAKSIS ikke gjelder for politiet,bare alle oss andre.

De har SEFO (Særskilt Effektivt FrifinnelsesOrgan) til å beskytte seg mot tiltale og straff, uansett hvilke forbrytelser de begår.

Din "venn" i sedelighetspolitiet har begått en grov tjenesteforsømmelse ved å vise deg sånne bilder....

De har SEFO (Særskilt Effektivt FrifinnelsesOrgan) til å beskytte seg mot tiltale og straff, uansett hvilke forbrytelser de begår.

Annonse

Ja dessverre så blingsa jeg på svar-knappen og skrev straks Oups under..

Innlegget var naturligvis myntet på den latterlige "antibakpuler'n".

Ja dessverre så blingsa jeg på svar-knappen og skrev straks Oups under..

Innlegget var naturligvis myntet på den latterlige "antibakpuler'n".

der er jeg enig, grabukk!det kunne jeg tenke meg å høre mere om i et annet forum...har dårlig erfaring selv med å anmeld politifolk. kom med forslag til forum så holder vi det vekke herfra

der er jeg enig, grabukk!det kunne jeg tenke meg å høre mere om i et annet forum...har dårlig erfaring selv med å anmeld politifolk. kom med forslag til forum så holder vi det vekke herfra

Har du problemer med å skjønne at det i et SM/fetish-forhold faktisk også kan være kjærlighet i bildet?Jeg og min samboerske har såvidt begynt å utforske denne verden men vi elsker hverandre like mye for det!

Nei, det har jeg ikke.

Har du problemer med å skjønne at det i et SM/fetish-forhold faktisk også kan være kjærlighet i bildet?Jeg og min samboerske har såvidt begynt å utforske denne verden men vi elsker hverandre like mye for det!

Nei, det har jeg ikke.

Annonse

Skjønte du det Jacob?

Ja, å holde debatten på et rimelig anstendig nivå kan være vanskelig. Innlegget var et forsøk på det. Jeg hiver inn hånkleèt, jeg gidder ikke mer.:-)

Skjønte du det Jacob?

Ja, å holde debatten på et rimelig anstendig nivå kan være vanskelig. Innlegget var et forsøk på det. Jeg hiver inn hånkleèt, jeg gidder ikke mer.:-)

Jeg foreslår at du skrive rom dine opplevelser på Åpent forum, så kan andre bare henge seg på..

Dett er virkelig et emne det kan sies mye om.

Jeg foreslår at du skrive rom dine opplevelser på Åpent forum, så kan andre bare henge seg på..

Dett er virkelig et emne det kan sies mye om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...