Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest togu

Hei...

Selv om du ikke er seksuelt aktiv, har du kanskje hatt sex.. og uannsett er det vell greit å få sjekket seg...

Vanligvis er det vell hvert andre år som man bør gå til gynokologisk undersøkelse om man har fast partner.. Har man hatt sex med flere innen den tiden, bør man gå dit oftere..

Grunnen til at du bør gå dit er jo i forhold til blant annet celleforandringer, og ikke minst kjønnssykdommer.. man kan jo ha det selv om man ikke er seksuelt aktiv.

det er iallefall ingenting å grue seg for... går fort og gjør ikke vondt!

Gjest avstår

Hei...

Selv om du ikke er seksuelt aktiv, har du kanskje hatt sex.. og uannsett er det vell greit å få sjekket seg...

Vanligvis er det vell hvert andre år som man bør gå til gynokologisk undersøkelse om man har fast partner.. Har man hatt sex med flere innen den tiden, bør man gå dit oftere..

Grunnen til at du bør gå dit er jo i forhold til blant annet celleforandringer, og ikke minst kjønnssykdommer.. man kan jo ha det selv om man ikke er seksuelt aktiv.

det er iallefall ingenting å grue seg for... går fort og gjør ikke vondt!

Nei, jeg har aldri vært seksuelt aktiv, så kjønnssykdommer hadde jo vært litt underlig... :) Såvidt jeg vet er celleforandringer meget usannsynlig da også?

Er ikke helt sikker på hvor vanlig det er å gå til slike undersøkelser (som byr meg voldsomt imot), er det noe "alle" gjør liksom, etter en viss alder..?

Gjest boda

Nei, jeg har aldri vært seksuelt aktiv, så kjønnssykdommer hadde jo vært litt underlig... :) Såvidt jeg vet er celleforandringer meget usannsynlig da også?

Er ikke helt sikker på hvor vanlig det er å gå til slike undersøkelser (som byr meg voldsomt imot), er det noe "alle" gjør liksom, etter en viss alder..?

Jeg trodde celleforandringer hadde med kreft å gjøre. Man kan vel få kreft selv om man ikke er seksuell aktiv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...