JegMegOgMegSelv Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Når jeg kommer kjenner jeg mindre til "pumpingen" i penis og jeg spruter mindre enn før. Av og til renner det liksom bare. Spermen har blitt tykkere enn før også. Det har vært sånn i ca. 1 år. Kjipt, for jeg vil jo gjerne ha litt mer trykk da! Noen gode forklaringer/råd? m 20 0 Siter
soleil Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Bruker du noen medisiner? Har du hatt andre helseplager? 0 Siter
JegMegOgMegSelv Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Skrevet 4. mai 2003 Bruker du noen medisiner? Har du hatt andre helseplager? Nei, hvordan d? 0 Siter
soleil Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Nei, hvordan d? Medikamenter og forskjellige sykdommer kan påvirke. Derfor jeg spurte. 0 Siter
bompa Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Medikamenter og forskjellige sykdommer kan påvirke. Derfor jeg spurte. Oj. Du vet ikke tilfeldigvis om astma- og allergimedisiner kan ha innvirkning på sæden? 0 Siter
soleil Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Oj. Du vet ikke tilfeldigvis om astma- og allergimedisiner kan ha innvirkning på sæden? Se på http://www.felleskatalogen.no Vet ikke hva den medisinske termen for "svak sædsprut" er, dessverre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.