Gå til innhold

Hvilke tegn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

missmagpie

Nyforelskede menn blir ofte mer opptatt av utseendet sitt enn de ellers er påstås det. Det stemmer godt med min utro eksmann. Han ble plutselig veldig forfengelig.

Han var samtidig veldig søt og oppmerksom meg, merkelig men sant. Det var vel en blanding av dårlig samvittighet og redsel for å bli avslørt antar jeg.

Han var ganske uinteressert i å ha sex med meg og kyssing var det lite av. Han vred seg unna hvis jeg prøvde meg.

Sniking med sms´er var det mye av, og når han satt ved dataen var det tydelig at han ikke ville at jeg skulle se hva han gjorde. Kom jeg i nærheten av dataen var han rask til å legge ned vinduet han hadde oppe. Jeg vet i ettertid at han skrev mange og lange mailer til den nye damen sin, så det var vel da jeg kom på han mens han skrev til henne at han oppførte seg rart.

Han var alltid først på pletten når telefonen ringte, og stadig oftere tok han med seg telefonen inn i et annet rom når noen ringte. Han stakk ofte ut "for å treffe gutta", han ble hissig hvis jeg var for nysgjerrig på hva de hadde gjort på guttekveldene.

Sånn var min utro mann.

Nå oppfører sikkert ikke alle utro menn seg likt, men noe av dette later til å være typisk for mange som har noe å skjule.

Jeg håper det viser seg å være falsk alarm hvis du mistenker partnerer din for å ha noe muffens på gang:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103306-hvilke-tegn/#findComment-595228
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...