Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Laurdes

Jeg ville ut på byn i går, og typen skulle kansje også. Dette blir første gang han er ute siden nyttårsaften og jeg sa vi kunne gå i lag, men nei der han og kompisen skulle kom jeg ikke ikkn, bla bla bla.

Oki, vi kunne jo hilst på hverandre da, men tja det var nok litt vanskelig det også.

INGEN av mine venner kunne bli med ut i går, jeg har nok mistet mange party venner etter at vi ble sammen, men har jo en del igjen, men av forsjellige (gode) grunner kunne ingen akkurat i dag. Typen sa jeg ikke fikk gå alene på byn på grunn av noe som skjedde forje helg ( en kompis kysset meg)

Så da gikk jeg litt rundt klin edru i byn (ikke gøy å drikke alene) var grusomt ensom og gikk tilslutt for å se en film på kino for å få tiden til å gå.

Da fikk jeg sms fra han, han skulle til byn nå, jeg skulle på kino, hvem med, alene og han skulle inn på mitt gamle stam sted, joda.

Etter filmen gikk jeg litt runt i byn, gikk utenfor og såg etter han og han jeg trodde han gikk sammen med , men fant han ikke, orket ikke ringe eller sende sms, ville ikke mase på han heller, han visste jo tross alt at jeg var ute alene og kunne ta kontakt dersom han ville treffes.

Gikk litt mer rundt, ingen å være med, kan ikke snakke med fremmende (er en køppper på å få nye venner) på grun av en avtale vi har, ergo byens mest ensomme person den kvelden.

Tilsutt tok jeg bussen hjem til han, han var ikke kommet hjem, jeg var litt redd det kom 1-2 personer med han hjem på narcspel, men han sa jeg kunne sove hos han, et åpent tilbud jeg sa jeg skulle sove et annet sted , men det gikk litt skeis, så han visste vel ikke at jeg var der da han kom.

Våknet da han kom hjem, stod opp og tok imot han, snakket litt med han, det vil si jeg stilte spørsmål og han svarte , han gadd ikke spørre hvordan jeg hadde hatt det.

Han hadde dratt på byn alene (!!) var på "vårt" utested og hadde danset med seg selv hele tiden, utestedet sluttet 2, jeg tok to bussen og han 3, hva han hadde gjort i mellomtiden forstod jeg ikke.

Han sa han hadde hatt det greit nok, men jeg kjenner han bedre en det, tipper han hadde det temmelig kipt selv..

Jeg mener vi må være littt av et patetisk par som går ut hver for oss alene, uten å være med andre. Jeg hadde det helt for jævlig og følte meg så utrolig alene og som verdens største taper, finner ikke ord for hvor fæl jeg var.

Så hva synest dere, jeg har mest lyst til å slå opp med han, jeg forstår meg ikke på han.

Han skal muligens ut med kompisen i kveld, men da har han vært ute like mange ganger uten meg (3) som med meg, gjennom hele forholdet. Han flørter ikke med andre jenter, og snakker ikke særlig til ukjente, Så redd for hva han finner på behøver jeg ikke være, men jeg er så lei meg for at han aldri vil gå ut med meg, har spurt nesten hver helg siden nyttårsaften og fått nei.

Han vet at det at vi ikke går ut sammen plager meg, men sier (som sant er) at han ikke liker særlig å gå ut, men at jeg kan gå ut uten han.

Men jeg føler meg så dum og alene etter å ha trasket gatelangs i går, betalte meg ikke inn noen steder for å kunne si at jeg ikke hadde vært ute, jeg hadde jo ingen å gå med og da skulle jeg jo ikke gått, men hva skulle jeg gjort da, sittet hjemme, han vile jo tydligvis ikke ha meg med.

Noen råd eller synspungt på dette folkens?

Dere er vel litt mer objektive en min ensomme hjerne er akkurat nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103318-er-ikke-dette-rart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Jeg har selv gått ut alene på byen, men det er litt kjipt.. Dette høres litt rart ut, ja! Jeg ville nok vært hjemme i steden for å gå ut alene om jeg hadde type. Leid film, laget god mat... Eller kino alene, det går jo. Men typen din oppførte seg merkelig som gikk ut alene når du også ville ut? Og så liker han ikke å gå ut? Noe skurrer her. Jeg synes dere skal snakke sammen i dag! Finn ut av hva han vil, hva han føler for deg! Ikke gå ut alene; gå heller på kino med en venninne eller kos deg hjemme alene. Ha en tv-kveld:) Dump ham om han ikke bryr seg om å være sammen med deg. Nei... ærlig talt så synes jeg ikke dere skulle være sammen. Man vil da være sammen med den man er forelsket i? Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103318-er-ikke-dette-rart/#findComment-595004
Del på andre sider

Gjest Lourdes

Jeg skjønner ikke helt hva slags forhold dere har siden dere ikke kan gjøre noe så vanlig som å gå ut og more dere sammen.

Kanskje du burde se deg om etter en annen som kan ha det trivelig sammen med deg ute, og ikke er avhengig av kompiser for å ha det fint.

Vel, vi kan ha det veldig fint hjemme hos han i helgene, spise og se film, det er veldig koseligt, men av og ti vil jeg ut og kansje hatt han med meg, han er bare 21 år så han kan vel ikke tro at han er for gammel??

Vi gjør andre ting sammen da, en sjelden gang på kino, går i svømmehallen, peppes, jeg elsker å gå turer, shopping ol.

Men det meste er på mitt iniativ.

Jeg skjønner ikke hvorfor han vil være sammen med meg dersom jeg er så fæl at han ikke vil gå ut med meg.

Dessuten så gikk vi ut flere ganger mens vi var på flørtere`n og han har alltid visst at jeg liker å feste litt, men jeg er ikke helt vill og ustyrlig heller da, en gang i blant holder egentlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103318-er-ikke-dette-rart/#findComment-595008
Del på andre sider

Kizza1365380506

Vel, vi kan ha det veldig fint hjemme hos han i helgene, spise og se film, det er veldig koseligt, men av og ti vil jeg ut og kansje hatt han med meg, han er bare 21 år så han kan vel ikke tro at han er for gammel??

Vi gjør andre ting sammen da, en sjelden gang på kino, går i svømmehallen, peppes, jeg elsker å gå turer, shopping ol.

Men det meste er på mitt iniativ.

Jeg skjønner ikke hvorfor han vil være sammen med meg dersom jeg er så fæl at han ikke vil gå ut med meg.

Dessuten så gikk vi ut flere ganger mens vi var på flørtere`n og han har alltid visst at jeg liker å feste litt, men jeg er ikke helt vill og ustyrlig heller da, en gang i blant holder egentlig.

Jeg tror ikke han skjems av deg det må du ikke tro. Det er mer sannsynlig at dere er litt for forskjellige.

Jeg tror han er ærlig når han sier at han kan være hjemme mens du går ut og koser deg med venner. Dersom du ikke kan tenke deg å ha ett slikt forhold så tror jeg du må sette deg ned og ta en skikkelig prat med ham om de tingene du reagerer på, og så velge om du vil fortsette forholdet eller ei. Det kan ikke være godt for deg å være i ett forhold hvor du føler at du må ta initiativet hele tiden.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103318-er-ikke-dette-rart/#findComment-595033
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...