freddy53 Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Min kone for fryktelig vondt i hodet før hun kommer til orgasmen. Er det noen som har vært i samme situasjon, og hva kan gjøres mot dette? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Orgasmehodepine? Jeg kan få vondt i hodet etter orgasme ihvertfall. Vet ikke hvor mye som kan gjøres med den hodepinen. Det er ikke farlig ihvertfall. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Jeg hadde det sånn en gang! Skreiv inn spørsmål til lege her, og fikk til svar at det kom til å gå over av seg selv, men ikke var spesielt uvanlig. Hodepinen var helt sinnsyk, men varte vel bare 5-6 ganger,... Hvis det er noe langvarig er det sikkert lurt å oppsøke lege! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Orgasmehodepine? Jeg kan få vondt i hodet etter orgasme ihvertfall. Vet ikke hvor mye som kan gjøres med den hodepinen. Det er ikke farlig ihvertfall. :-) Væskemangel kalles det. *gliser* 0 Siter
soleil Skrevet 3. mai 2003 Skrevet 3. mai 2003 Svar fra fagpersoner: http://search.doktoronline.no/searchbin/fsearch?_cmd=search&words=orgasme+hodepine&edit=1&type=0&forum=0&entries=25&x=20&y=8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.