Gå til innhold

hvor lenge får jeg utdelt fødselspenger?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg gikk ut i permisjon 7 dec.99. Tok 52 uker til 80% og fikk overført pappaens permisjon til meg dvs. min permisjon er over 29dec.00, dette er inkludert 4 uker pappaperm og 4 uker ferie. Jeg får normalt utbetalt lønn den 20 hver måned.

Hvor lenge vil jeg få utbetalt fødselspenger? Feriepengene fikk jeg som ekstrautbetalting tidligere i år.

mvh -

Fortsetter under...

Hei!

Jeg gikk ut i permisjon 7 dec.99. Tok 52 uker til 80% og fikk overført pappaens permisjon til meg dvs. min permisjon er over 29dec.00, dette er inkludert 4 uker pappaperm og 4 uker ferie. Jeg får normalt utbetalt lønn den 20 hver måned.

Hvor lenge vil jeg få utbetalt fødselspenger? Feriepengene fikk jeg som ekstrautbetalting tidligere i år.

mvh -

Jeg tror ikke jeg helt skjønner spørmålet, siden du selv har besvart det (til 29.desember?)

Jeg har ikke mottatt lønn denne måneden (arbeidsgiver holder på å sjekke dette) Jeg tok ut feriepengene mine tidligere i år og fødselspengene ble ikke stoppet da, vil de da bli stoppet i desember, eller vil jeg få utbetaling helt til 29 desember selv om fire av ukene er ferie?

Skjønner du hva jeg lurer på nå?

:-)

Mvh -

Jeg tror ikke jeg helt skjønner spørmålet, siden du selv har besvart det (til 29.desember?)

Jeg har ikke mottatt lønn denne måneden (arbeidsgiver holder på å sjekke dette) Jeg tok ut feriepengene mine tidligere i år og fødselspengene ble ikke stoppet da, vil de da bli stoppet i desember, eller vil jeg få utbetaling helt til 29 desember selv om fire av ukene er ferie?

Mvh -

Annonse

Irene Grøneng

Mvh -

Ja, nå er jeg med. Nei, du får ikke fødselspenger når du tar ferie. Du får kun utbetalt tilsammen 52 uker (52 uker er 1-2 dager mindre enn om du regner et år fra dato til dato - 52x7=364 dager)

Irene Grøneng

Mvh -

Ja, nå er jeg med. Nei, du får ikke fødselspenger når du tar ferie. Du får kun utbetalt tilsammen 52 uker (52 uker er 1-2 dager mindre enn om du regner et år fra dato til dato - 52x7=364 dager)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...